Gran Turismo Motorz

4032 N 7th St
Phoenix, AZ 85014

Map & Directions

Sales: (602) 483-6335

Today 10:00 AM - 6:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/09/17/10/2011_lexus_es_350-pic-2877265570162777103-152x114.jpeg

2011 Lexus ES 350 FWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$1,440 BELOW
CarGurus IMV of $11,439

Price: $9,999

Mileage: 110,520

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Description: Used 2011 Lexus ES 350 FWD for sale - $9,999, 110,520 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Ultra Luxury Package, Navigation System, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Luxury Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/20/21/46/2016_volkswagen_jetta-pic-2081698136909711980-152x114.jpeg

2016 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$1,138 BELOW
CarGurus IMV of $12,137

Price: $10,999

Mileage: 36,306

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Grey Description: Used 2016 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD for sale - $10,999, 36,306 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/04/02/19/2008_chrysler_town___country-pic-6799975470925645529-152x114.jpeg

2008 Chrysler Town & Country Touring FWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$936 BELOW
CarGurus IMV of $5,435

Price: $4,499

Mileage: 136,490

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: Used 2008 Chrysler Town & Country Touring FWD for sale - $4,499, 136,490 miles with Leather Seats, Premium Wheels, Backup Camera, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/07/27/21/29/2012_audi_a6-pic-1084275238773219656-152x114.jpeg

2012 Audi A6 3.0T quattro Premium Sedan AWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$997 BELOW
CarGurus IMV of $14,896

Price: $13,899

Mileage: 98,316

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: White Description: Used 2012 Audi A6 3.0T quattro Premium Sedan AWD for sale - $13,899, 98,316 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Premium Wheels, Premium Plus Package, Premium Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/12/21/16/2015_honda_civic-pic-3022701639318993057-152x114.jpeg

2015 Honda Civic SE Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$634 BELOW
CarGurus IMV of $11,333

Price: $10,699

Mileage: 107,176

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Grey Description: Used 2015 Honda Civic SE for sale - $10,699, 107,176 miles with Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/27/14/58/2010_mercedes-benz_e-class-pic-998773366149994589-152x114.jpeg

2010 Mercedes-Benz E-Class Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$822 BELOW
CarGurus IMV of $11,321

Price: $10,499

Mileage: 115,497

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2010 Mercedes-Benz E-Class for sale - $10,499, 115,497 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, AMG Sport Package, Bluetooth, Backup Camera, Premium Wheels, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/07/07/05/48/2011_bmw_5_series-pic-5820019582500449155-152x114.jpeg

2011 BMW 5 Series 535i Sedan RWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$713 BELOW
CarGurus IMV of $12,212

Price: $11,499

Mileage: 113,169

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Grey Description: Used 2011 BMW 5 Series 535i Sedan RWD for sale - $11,499, 113,169 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Premium Package, M Sport Package, Climate Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/17/06/00/2014_chrysler_town___country-pic-1829267819150514528-152x114.jpeg

2014 Chrysler Town & Country Touring FWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$790 BELOW
CarGurus IMV of $12,789

Price: $11,999

Mileage: 75,216

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2014 Chrysler Town & Country Touring FWD for sale - $11,999, 75,216 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/03/14/05/00/2015_bmw_3_series-pic-5480134218285886860-152x114.jpeg

2015 BMW 3 Series 328i Sedan RWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$766 BELOW
CarGurus IMV of $14,765

Price: $13,999

Mileage: 72,000

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Grey Description: Used 2015 BMW 3 Series 328i Sedan RWD for sale - $13,999, 72,000 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Technology Package, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Premium Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/13/02/04/2015_chrysler_200-pic-4348389361778408894-152x114.jpeg

2015 Chrysler 200 C Sedan AWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Good Deal
$686 BELOW
CarGurus IMV of $12,185

Price: $11,499

Mileage: 104,525

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: White Description: Used 2015 Chrysler 200 C Sedan AWD for sale - $11,499, 104,525 miles with Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/12/21/16/2011_mercedes-benz_gl-class-pic-3191354950495931115-152x114.jpeg

2011 Mercedes-Benz GL-Class GL 450 Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Fair Deal
$652 BELOW
CarGurus IMV of $15,151

Price: $14,499

Mileage: 112,751

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Overdrive Color: Grey Description: Used 2011 Mercedes-Benz GL-Class GL 450 for sale - $14,499, 112,751 miles with Navigation System, Appearance Package, Premium 1 Package, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/17/06/00/2007_lexus_rx_350-pic-7426678234788910585-152x114.jpeg

2007 Lexus RX 350 FWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Fair Deal
$336 BELOW
CarGurus IMV of $7,835

Price: $7,499

Mileage: 158,740

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2007 Lexus RX 350 FWD for sale - $7,499, 158,740 miles with Performance Package, Leather Seats, Premium Wheels, Sunroof/Moonroof, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/21/01/47/2013_chrysler_town___country-pic-2619505901621220742-152x114.jpeg

2013 Chrysler Town & Country Touring FWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Fair Deal
$407 BELOW
CarGurus IMV of $10,906

Price: $10,499

Mileage: 92,120

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2013 Chrysler Town & Country Touring FWD for sale - $10,499, 92,120 miles with Bluetooth, Backup Camera, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/30/02/28/2012_bmw_3_series-pic-7434043798325859732-152x114.jpeg

2012 BMW 3 Series 328i Sedan RWD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Fair Deal
$325 BELOW
CarGurus IMV of $14,824

Price: $14,499

Mileage: 51,235

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2012 BMW 3 Series 328i Sedan RWD for sale - $14,499, 51,235 miles with Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Technology Package, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Premium Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/13/02/04/2015_jeep_patriot-pic-6292213586807265578-152x114.jpeg

2015 Jeep Patriot Latitude 4WD Used Cars in Phoenix, AZ 85014

Fair Deal
$170 BELOW
CarGurus IMV of $10,669

Price: $10,499

Mileage: 105,420

Location: Phoenix, AZ 85014

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2015 Jeep Patriot Latitude 4WD for sale - $10,499, 105,420 miles with Navigation System, Bluetooth, Premium Wheels
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Mar 30, 2019
Maryaz80
Great service and great people to work with, made me feel at ease from the moment I walked through their door. Love my Audi. Thank you guys and highly recommend them.
3 people found this review helpful.
Mar 11, 2019
They contacted me quickly. I located a vehicle closer to home.
2 people found this review helpful.
Jan 24, 2019
GuruXQJWX
Very profesinal and amazing customer service, they answers all your cuestions very good
3 people found this review helpful.
Nov 4, 2018
great thanks
1 people found this review helpful.
Jul 31, 2018
Very good dealer worked with me to get the loan.. had oil leak they fixed it for me.. i would do business again.. thanks guys
2 people found this review helpful.
Jul 19, 2018
GuruY316H
Pretty informative helpful
1 people found this review helpful.
Apr 27, 2018
Great people to work with. Nice clean cheap.
1 people found this review helpful.
Apr 26, 2018
Larry was very honest and helpful!
1 people found this review helpful.
Mar 28, 2018
Ricky Richards
Very professional straight up with you..I am going to do business with this dealer..thanks from the connection from CarGurus I recommend this service for everyone in the car business
3 people found this review helpful.
Jan 3, 2018
Lilian1967
Clean and great price on my Jeep Patriot. Thank you guys easiest to work with and honest. Excuse my language but other dealers always gave me some bs when I got there about extra fees and needing more down payment. Got my monthly payment with my down payment. Highly recommend.
5 people found this review helpful.
Dec 14, 2017
Ended up getting a Audi A6 great experience with these guys treat you like family and definitely recommend everyone to go through GT Motorz these guys are professionals
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Terrell,
It was our pleasure, we thank you for your business, we felt like we were helping family. Thank you.
Read 8 old reviews
Oct 15, 2017
Waiting to hear from an actual rep! But I was indeed contacted automatically by email
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Customer, thank you for your review. We have brought attention to the dealer in regards your comment, unfortunately seems you have provided an email address but no phone number. That is why we could not call you back or have a rep reach out to you. Please let us if there is anything we can help you with and it was a pleasure doing business. Thank You
Oct 1, 2017
Gran Turismo Motorz have been excellent, they have exceeded expectation and continue to showcase amazing customer service.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Septus,
We are pleased to have had the chance to do business with you, thank you for that opportunity. We try our best to provide the best service and be the best in the industry. Positive feedback are always encouraging. Thank you again.
Sep 1, 2017
GuruDC8PT
These guys are the best, got my dream car. Still can't believe they were able to get me approved, worked with me for days to get me a payment I can afford. Easy to deal with, not pushy, very nice even put new tires on the car before I picked it up. Highly recommend to anyone. I'll give 10 stars
10 people found this review helpful.
Response from current dealership:
It is our pleasure to assist you and make sure you are completely satisfied with your car. Also glad to hear your experience was painless, we appreciate the positive feedback, it helps us improve and be better at we do. Thank you for your business.
Aug 23, 2017
Guru9FB1R
They called me back soon after, very easy to deal with, their finance manager Georges was great. processed my application and got me an approval same day on my bmw, very close the payment i wanted with the down payment i had. I was shocked on how smooth the process was, great dealer, honest and straight forward. plus i got a great price on the car, everywhere else was at least 1000 dollars or more for similar car. Best part were not pushy at all made me feel comfortable and allowed me to take my time thinking. Thank you guys, i will definitely recommend you to all my friends and family. you are the best.
10 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your kind words. It is our job to make sure we listen to your requests and do our best to accommodate them. We are glad that you found our prices very competitive compared to the other dealers. It always makes us happy to hear and know that our customers are extremely happy with their purchase. Please yourself or your family reach out to us and let us know if we can assist you with anything further. Thank you for your business.
Jul 20, 2017
I just purchased a 2007 BMW 528i from Gran Turismo Motorz, it was such an easy smooth transaction. Great friendly staff, they will work with you! whatever your situation is. With my credit history it was hard for me to get approved for a vehicle and got me discouraged, but when i contacted the dealer they assured me they will go above and beyond to make it happen, and they did. Very satisfied with the transaction. I highly recommend this place for everyone. Not to mention "Prices are Unbeatable". I will be back for a car for my wife. thank you.
10 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Mike, we were more than happy to help you out  and it was a pleasure to do business with you. We are looking forward to help you find a vehicle for your wife, and would like to remind you about our $200.00 referral program. See you soon.
Apr 30, 2017
Waste of time. Salesman made the van sound awesome. There where mechanical issues that he didn't disclose on the phone. Salesman said the van was tip top on the phone. Waste of time.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Ross,

     The salesperson explained to you as far as the vehicle's shape, it was in an excellent mechanical condition, we apologize on the behalf of the salesperson if he did not disclose the dings and scratches, after all it is an 8 years old van. Unfortunately, you made a pretty low offer which the dealer could not accommodate, especially when other buyers were willing to buy it at the asking price. We apologize that we had to sell the vehicle to another buyer, but we wish you the best of luck on finding your vehicle. Thank you.
Mar 21, 2017
Business is not together went to go see the vehicle they took a copy of my i.d to test drive the truck came back form the test drive ask for my i.d and they couldn't find it how du you lose someone's i.d , then we fill out the Credit app of witch they said would take a few hours and they would get back to us later (like really what car lot does this ) then when they did get back to us they gave me a false credit score and told us that they was trying to find a bank to take us with the Credit score they provided I'm like really, then they never asked if we had more then one income nor any other info to go along with the app man smh . A very small car lot bad business were still waiting for a call back to say something (well we tried not how bout no you didn't how are you going to find a bank and your giving them the wrong Credit score lol) but we did find a car lot that was more together we got a car now lol just to add the truck was cool real clean but motor didn't idle that smooth like it needed a tune up or something and it had some kind of leak between the transmission and the motor so this is my writing a one star others might have more luck with them then we had but good luck shoppers
11 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We apologize to hear you were not happy. Unfortunately, we have to go by what Experian Credit Score shows us not but what you tell us your credit score should be. Second of all as far as your ID, you were aware you have lost it somewhere else was not inside our dealer. We apologize we could not get you the vehicle you were looking for, unfortunately when you are trying to buy a vehicle that the bank sees you not fit for due to the lack of proof of income, because Banks do not take cash as form of proof. As we have explained either you need bank statements to show the proof or pay stubs. The tr
 More ...
Mar 14, 2017
George was great. He contacted me right away. He answered all of my questions. I took to car for a test drive and did end up buying it. I would definitely buy from Gran Turismo again.
9 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank You RoAnn for giving us a chance to serve you. As a family owned business, we are very happy that you are pleased with our service. Gran Turismo Motorz takes pride in providing the best service we can to our customers and to assure every individual we are here to serve them. We are part of the community, and if you ever need us or require our help please feel free to reach out to us anytime, our doors are always open. Thank You.

Other Nearby Dealers

Drive Now Van Buren - 84 listings
2201 W Van Buren St Phoenix, AZ 85009
1 review
Camelback Subaru - 48 listings
1521 E Camelback Rd Phoenix, AZ 85014
1 review
Fast Trac Auto Sales - 40 listings
1330 E Van Buren St Phoenix, AZ 85006
2 reviews
Lalo's Auto Sales - 38 listings
1521 E Van Buren St Phoenix, AZ 85006
4 reviews
Pre-Owned Car Company - 34 listings
5114 N 27th Ave Phoenix, AZ 85017
2 reviews
Pro Auto Sales - 29 listings
1305 E Van Buren St Phoenix, AZ 85006
1 review
1 Nation Auto - 26 listings
1130 E Van Buren St Phoenix, AZ 85006
1 review
Auto Europa - 25 listings
1901 E Indian School Rd Phoenix, AZ 85016
2 reviews
Royal Auto Group LLC - 19 listings
1617 E Jefferson St Phoenix, AZ 85034
9 reviews
Consolidated Auto Sales - 18 listings
1610 East Van Buren Street Phoenix, AZ 85006
1 review
Supreme Auto Sales - 5 listings
917 S 7th Ave Phoenix, AZ 85007
1 review
Millennium Automotive Group - 1 listing
3334 W McDowell Rd, 11 Phoenix, AZ 85009
1 review
Taylor Auto Sales (Phoenix)
1620 North 19th Avenue Phoenix, AZ 85009
2 reviews
Certified Auto and Truck Sales
1352 Grand Ave Phoenix, AZ 85007
3 reviews
Friends Auto Sales
1634 E. Van Buren St. Phoenix, AZ 85006
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,937 Great Deals out of 239,849 listings starting at $199
Used Ford F-250 Super Duty
749 Great Deals out of 45,631 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,286 Great Deals out of 178,480 listings starting at $700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
601 Great Deals out of 35,886 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,182 Great Deals out of 157,509 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
458 Great Deals out of 40,837 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,369 Great Deals out of 72,844 listings starting at $1,595
Used Nissan Rogue
1,470 Great Deals out of 79,600 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,234 Great Deals out of 73,708 listings starting at $1,450
Used Honda CR-V
1,407 Great Deals out of 98,522 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
796 Great Deals out of 60,047 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,083 Great Deals out of 66,000 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,087 Great Deals out of 71,304 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,960 Great Deals out of 81,753 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,695 Great Deals out of 98,871 listings starting at $1,500