Denny's Auto Sales

4829 Palm Beach Blvd
Ft Myers, FL 33905

Sales: (239) 217-9202

Today 9:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2007 Jeep Wrangler Rubicon Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Good Deal
$1,636 BELOW
CarGurus IMV of $17,131

Price: $15,495

Mileage: 94,182

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Jeep Green Metallic - Green Description: Used 2007 Jeep Wrangler Rubicon for sale - $15,495, 94,182 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/02/17/30/2009_honda_civic_coupe-pic-2647234511714990675-152x114.jpeg

2009 Honda Civic Coupe LX Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$518 BELOW
CarGurus IMV of $7,813

Price: $7,295

Mileage: 61,153

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Alabaster Silver Metallic - Gray Description: Used 2009 Honda Civic Coupe LX for sale - $7,295, 61,153 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/17/55/2008_dodge_ram_3500-pic-4744781401502504473-152x114.jpeg

2008 Dodge Ram 3500 Laramie Quad Cab LWB 4WD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$632 BELOW
CarGurus IMV of $26,627

Price: $25,995

Mileage: 109,939

Location: Ft Myers, FL 33905

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Inferno Red Crystal Pearl - Red Description: Used 2008 Dodge Ram 3500 Laramie Quad Cab LWB 4WD for sale - $25,995, 109,939 miles with Bluetooth, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/02/05/2013_hyundai_elantra-pic-6328354620130511108-152x114.jpeg

2013 Hyundai Elantra GLS Sedan FWD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$81 BELOW
CarGurus IMV of $9,576

Price: $9,495

Mileage: 63,661

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Shimmering Air Silver - Gray Description: Used 2013 Hyundai Elantra GLS Sedan FWD for sale - $9,495, 63,661 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/30/17/29/2013_dodge_charger-pic-1901952032609422753-152x114.jpeg

2013 Dodge Charger SE RWD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$115 ABOVE
CarGurus IMV of $11,380

Price: $11,495

Mileage: 99,140

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Ivory (3) Coat - White Description: Used 2013 Dodge Charger SE RWD for sale - $11,495, 99,140 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/03/05/26/2012_bmw_5_series-pic-8945534081487006828-152x114.jpeg

2012 BMW 5 Series 550i xDrive Sedan AWD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$162 ABOVE
CarGurus IMV of $21,833

Price: $21,995

Mileage: 62,145

Location: Ft Myers, FL 33905

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Sapphire Metallic - Black Description: Used 2012 BMW 5 Series 550i xDrive Sedan AWD for sale - $21,995, 62,145 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/18/17/29/2013_hyundai_genesis-pic-5166304365467591531-152x114.jpeg

2013 Hyundai Genesis 3.8 RWD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$160 ABOVE
CarGurus IMV of $14,435

Price: $14,595

Mileage: 65,623

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Twilight Blue Pearl - Blue Description: Used 2013 Hyundai Genesis 3.8 RWD for sale - $14,595, 65,623 miles with Bluetooth, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/21/17/51/2013_chevrolet_camaro-pic-8727121668202517658-152x114.jpeg

2013 Chevrolet Camaro 1LS Coupe RWD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$148 ABOVE
CarGurus IMV of $14,347

Price: $14,495

Mileage: 52,549

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Ray Metallic - Blue Description: Used 2013 Chevrolet Camaro 1LS Coupe RWD for sale - $14,495, 52,549 miles with Navigation System, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/05/01/55/2015_ram_1500-pic-4520557835066296044-152x114.jpeg

2015 Ram 1500 Sport Crew Cab LB Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$667 ABOVE
CarGurus IMV of $25,828

Price: $26,495

Mileage: 118,120

Location: Ft Myers, FL 33905

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat - Gray Description: Used 2015 Ram 1500 Sport Crew Cab LB for sale - $26,495, 118,120 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/12/08/54/2011_bmw_3_series-pic-976373572490110358-152x114.jpeg

2011 BMW 3 Series 328i Sedan RWD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$469 ABOVE
CarGurus IMV of $13,326

Price: $13,795

Mileage: 52,243

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Vermilion Red Metallic - Red Description: Used 2011 BMW 3 Series 328i Sedan RWD for sale - $13,795, 52,243 miles with Navigation System, Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2013 Nissan Sentra SV Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$176 ABOVE
CarGurus IMV of $9,319

Price: $9,495

Mileage: 55,546

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Aspen White - White Description: Used 2013 Nissan Sentra SV for sale - $9,495, 55,546 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/04/17/13/2016_volkswagen_jetta-pic-742933291857374803-152x114.jpeg

2016 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$452 ABOVE
CarGurus IMV of $12,043

Price: $12,495

Mileage: 30,590

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Reflex Silver Metallic - Silver Description: Used 2016 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD for sale - $12,495, 30,590 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/00/54/2016_ram_2500-pic-7171081548660691143-152x114.jpeg

2016 Ram 2500 Tradesman Crew Cab 4WD Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$973 ABOVE
CarGurus IMV of $31,522

Price: $32,495

Mileage: 66,279

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat - Black Description: Used 2016 Ram 2500 Tradesman Crew Cab 4WD for sale - $32,495, 66,279 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/02/05/2015_jeep_wrangler_unlimited-pic-2477757618857501341-152x114.jpeg

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sahara Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$1,023 ABOVE
CarGurus IMV of $30,972

Price: $31,995

Mileage: 42,190

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Clearcoat - Black Description: Used 2015 Jeep Wrangler Unlimited Sahara for sale - $31,995, 42,190 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/02/05/2014_dodge_journey-pic-3810192165171762682-152x114.jpeg

2014 Dodge Journey American Value Package Used Cars in Ft Myers, FL 33905

Fair Deal
$637 ABOVE
CarGurus IMV of $12,858

Price: $13,495

Mileage: 50,630

Location: Ft Myers, FL 33905

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Pitch Black Clearcoat - Black Description: Used 2014 Dodge Journey American Value Package for sale - $13,495, 50,630 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Apr 16, 2018
pelermon
The 2012 Ram 1500 SLT Quad Cab 4WD they had advertised had a front seal leak and sustancial body damage repaired very poorly. I would be very careful buying a vehicle here.
Oct 31, 2017
Guru9PVJW
Dealer contacted me ..
Jun 19, 2017
kschmidt34202
The photos must be very old. I called the dealer and advised him that we would come and look at the truck. When we arrived we found the truck in total disrepair. Flat tire, hood wouldn't close, filthy inside and out. So the representation made in the add was totally false. I drove over an hour to the dealership and was terribly disappointed in the result.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I apologize that the S-10 that you looked at was not up to your expectations. We have had over 20 inchs of rain in the last week or so and its hard to keep vehicles perfectly clean in that environment. We try to advertise our prices as low as we can. This vehicle was a trade in and NADA says the retail on the truck is $ 4175.00 and therefore we thought $ 2995.00 was a fair and negotiable price. In today's market its hard to find a crew cab truck for that price. I hope that you will reconsider your low rating of our company Thanks Denny
Mar 1, 2017
HORRIBLE! Finally agreed on the price of the truck told them I will move forward on the deal just wanted to have the CEL looked at from a diesel mechanic in the area, told them I had made an appointment for the mechanic and I would be there at set time to get it they said no problem. Show up to pick up the truck and it out for a test drive...salesman said "I was gonna call you but owner said not to until sold" so wasted my time 30 minutes later checked there webisite and the trucks asking price had increased by 2k and finally a call saying it had sold...new buyer sucks they screwed ya on price should of bought for about 4K less then asking price
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I am sorry to hear that you are upset about the truck  that you missed out on. I understand that you had taken the truck to yur mechanic earlier last week and came back and offered $3000.00 dollars less than the asking price. Then a couple of days later you called back and offered $ 1000.00 more for the vehicles and that was on the 27th of February. The salesman called you back and gave you a price  but it was only good on the 28th because that was the last day of the month. You told him that you couldn't make until the following day. At that time the vehicle is still for sale and a customer d
 More ...
Read 3 old reviews
Jun 8, 2016
Gave a "out the door offer" after the dealer asked "can you bring a check?" Did so in 15 minutes. Was then advised the van in question was not available but will lower the asking price somewhat. Thought this nonsense was no longer in style.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I apologize for the misunderstanding. I am a little confused about if the van was not available why would we be willing to lower the price? We have sold over 26000 thousands vehicles in the lee country area . We try t make every one happy.
Apr 7, 2016
dshac
On top of it. Kudos!
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks you very much for the good review. We have sold over 26000 vehicles in the lee county area and we try to make everyone happy.
Jun 21, 2013
Bait & Switch! While the sales man told me the car was one price, several times, after they worked on the defective windows, the raised the price $500. I understand that. Then when I went to pick up the car, the main guy raised the price another $1000. and said the salesman made a mistake. I told him this is called "bait & switch" and was illegal as such. They said everything worked, but the cd player does not work! The trunk had been left open by their employee and it rained in and formed fungus. It caused the whole car to stink!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I apologize for the problems you accrued. We have sold thousands of vehicles over the past few years in southwest Florida and have had no complaints. I don.t understand the words bait and switch. As far as I know bait and switch is when someone leads you believe the product is a good buy and then when you show up to buy it they switch you to another product.

Other Nearby Dealers

MINI of Fort Myers - 121 listings
13880 S Tamiami Trl Fort Myers, FL 33912
4 reviews
Global Wholesale Motor Company - 98 listings
2225 Cleveland Ave Fort Myers, FL 33901
1 review
Max Drive Auto Sales - 80 listings
3477 Fowler St Fort Myers, FL 33901
2 reviews
Porsche of Fort Myers - 45 listings
10064 Daniels Interstate Court Fort Myers, FL 33913
3 reviews
Pine Island Auto Sales - 35 listings
220 Pine Island Rd North Fort Myers, FL 33903
1 review
Used Cars of SWFL LLC - 26 listings
93 Mildred Dr, #A Fort Myers, FL 33901
2 reviews
Fort Myers Auto Mall - 21 listings
2475 Fowler St Fort Myers, FL 33901
4 reviews
Pelican Motors - 20 listings
4100 Fowler St Fort Myers, FL 33901
3 reviews
Dixie Buick GMC - 17 listings
14565 S Tamiami Trail Fort Myers, FL 33912
3 reviews
Testa Automotive, Inc - 6 listings
7857 Drew Cir, Unit #15 Fort Myers, FL 33967
9 reviews
AutoQuest - 4 listings
14498 S Tamiami Trail Fort Myers, FL 33912
1 review
3T Financial & Auto Sales, Inc.
21 Willis Rd. North Fort Myers, FL 33917
2 reviews
Southern Trust Auto Outlet
14030 N Cleveland Ave North Fort Myers, FL 33903
1 review
Fort Myers Beach Motors
11240 S Cleveland Ave Fort Myers, FL 33907
3 reviews
Mattas Motors
4462 Duncan Road Highway 17 Punta Gorda, FL 33982
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,281 Great Deals out of 188,639 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
433 Great Deals out of 36,355 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,821 Great Deals out of 155,893 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
318 Great Deals out of 28,511 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
995 Great Deals out of 130,875 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
221 Great Deals out of 31,913 listings starting at $7,000
Used Toyota RAV4
647 Great Deals out of 72,066 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
640 Great Deals out of 74,362 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
1,011 Great Deals out of 70,933 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
939 Great Deals out of 72,678 listings starting at $900
Used Honda Civic
529 Great Deals out of 40,610 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
695 Great Deals out of 60,527 listings starting at $1,400
Used Honda Accord
745 Great Deals out of 97,282 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,236 Great Deals out of 96,494 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,402 Great Deals out of 89,677 listings starting at $1,995