Capitol City Auto

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

3281 Cerrillos Rd
Santa Fe, NM 87507

Sales: (505) 471-1420

Today 9:00 AM - 7:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2011 Honda CR-V SE AWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Great Deal
$2,371 BELOW
CarGurus IMV of $15,671

Price: $13,300

Mileage: 29,501

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2011 Honda CR-V SE AWD for sale - $13,300, 29,501 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/18/2007_jeep_wrangler_unlimited-pic-6902508115754011875-152x114.jpeg

2007 Jeep Wrangler Unlimited X 4WD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Good Deal
$2,368 BELOW
CarGurus IMV of $16,868

Price: $14,500

Mileage: 112,630

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2007 Jeep Wrangler Unlimited X 4WD for sale - $14,500, 112,630 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2008 Nissan Rogue S AWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Good Deal
$1,539 BELOW
CarGurus IMV of $6,538

Price: $4,999

Mileage: 154,652

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Red Description: Used 2008 Nissan Rogue S AWD for sale - $4,999, 154,652 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/18/2003_nissan_frontier-pic-3593586798613766883-152x114.jpeg

2003 Nissan Frontier 4 Dr XE Crew Cab LB Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$711 BELOW
CarGurus IMV of $8,710

Price: $7,999

Mileage: 104,794

Location: Santa Fe, NM 87507

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2003 Nissan Frontier 4 Dr XE Crew Cab LB for sale - $7,999, 104,794 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/18/2011_chevrolet_impala-pic-8087487903319826097-152x114.jpeg

2011 Chevrolet Impala LS Fleet FWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$926 BELOW
CarGurus IMV of $8,926

Price: $8,000

Mileage: 94,251

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2011 Chevrolet Impala LS Fleet FWD for sale - $8,000, 94,251 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/04/2006_jeep_commander-pic-5888049403782806020-152x114.jpeg

2006 Jeep Commander Base 4X4 Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$838 BELOW
CarGurus IMV of $8,833

Price: $7,995

Mileage: 153,973

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2006 Jeep Commander Base 4X4 for sale - $7,995, 153,973 miles with Premium Wheels, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/22/2005_chevrolet_corvette-pic-5843873653063621980-152x114.jpeg

2005 Chevrolet Corvette Coupe RWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$1,133 BELOW
CarGurus IMV of $21,132

Price: $19,999

Mileage: 62,175

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2005 Chevrolet Corvette Coupe RWD for sale - $19,999, 62,175 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/04/2003_chevrolet_silverado_1500-pic-2534804556510227372-152x114.jpeg

2003 Chevrolet Silverado 1500 LS Extended Cab RWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$385 BELOW
CarGurus IMV of $8,384

Price: $7,999

Mileage: 120,966

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Maroon Description: Used 2003 Chevrolet Silverado 1500 LS Extended Cab RWD for sale - $7,999, 120,966 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/18/2007_subaru_outback-pic-8779474849812887262-152x114.jpeg

2007 Subaru Outback 2.5i Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$255 BELOW
CarGurus IMV of $8,754

Price: $8,499

Mileage: 96,245

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2007 Subaru Outback 2.5i for sale - $8,499, 96,245 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/29/20/48/2014_mercedes-benz_c-class-pic-357292921493212658-152x114.jpeg

2014 Mercedes-Benz C-Class Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$373 BELOW
CarGurus IMV of $20,372

Price: $19,999

Mileage: 28,489

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Mercedes-Benz C-Class for sale - $19,999, 28,489 miles with Sport Package, Bluetooth, Leather Seats, Premium Wheels, Sunroof/Moonroof
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2009 Chevrolet Malibu 2LT FWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$431 BELOW
CarGurus IMV of $8,730

Price: $8,299

Mileage: 89,792

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2009 Chevrolet Malibu 2LT FWD for sale - $8,299, 89,792 miles with Bluetooth, Premium Wheels, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/04/2007_audi_q7-pic-7471176425387725507-152x114.jpeg

2007 Audi Q7 3.6 quattro Premium AWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$199 BELOW
CarGurus IMV of $10,199

Price: $10,000

Mileage: 135,145

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gold Description: Used 2007 Audi Q7 3.6 quattro Premium AWD for sale - $10,000, 135,145 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/23/11/18/2016_ford_f-150-pic-5170745036893243762-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$365 BELOW
CarGurus IMV of $33,364

Price: $32,999

Mileage: 40,730

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2016 Ford F-150 for sale - $32,999, 40,730 miles with Bluetooth, Premium Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2007 Volkswagen Jetta Wolfsburg Edition Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$268 BELOW
CarGurus IMV of $5,267

Price: $4,999

Mileage: 127,006

Location: Santa Fe, NM 87507

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2007 Volkswagen Jetta Wolfsburg Edition for sale - $4,999, 127,006 miles with Sunroof/Moonroof
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2000 BMW 3 Series 323Ci Convertible RWD Used Cars in Santa Fe, NM 87507

Fair Deal
$152 BELOW
CarGurus IMV of $5,151

Price: $4,999

Mileage: 134,274

Location: Santa Fe, NM 87507

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2000 BMW 3 Series 323Ci Convertible RWD for sale - $4,999, 134,274 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 12, 2018
Dealer took too much time to respond to respond to my online request. Purchased different vehicle from another dealer.
May 9, 2018
They informed me veh was no longer available. That was all. There was no need for long information. They were very nice, professional.
1 people found this review helpful.
Mar 28, 2018
Excellent people and clean cars. Will keep them in mind if when looking for cars.
2 people found this review helpful.
Feb 9, 2018
Salesperson very helpful kept in contact with me
2 people found this review helpful.
May 2, 2017
Shadiemike
Good
4 people found this review helpful.
Oct 21, 2016
Very bad experience.. I went there four times and could never see the the advertised car, because it was not there. They they said "cause the owners wife was using it" but I should come back later, which I did, three more times.. When I complain that it was not respectul for the clients to advertise what you have not at the dealership and how that was waisting my time; the owner (Victor) proudly throwed his best response: "I am the owner; I can do whatever I want" wow! i could bearly believe that someone whos prides himself of having so many years in the business of selling cars knows so little about what it means to respect his potential customers.
13 people found this review helpful.
Aug 11, 2016
Dealer was very helpful
4 people found this review helpful.
Jul 14, 2016
They let me test drive my new vehicle on some of the hardest hills in New Mexico! Great Service!
5 people found this review helpful.
Read 18 old reviews
Mar 18, 2016
In progress
2 people found this review helpful.
Jan 31, 2016
Capitol city auto sales did everything possible to get the deal i would recommend these guys to anyone! Thanks again gene and victor
2 people found this review helpful.
Jan 8, 2016
Silver MDX did t work out but newer model did. Info on vehicle was pretty extensive and I felt I got a fair deal. Their 3 month 3000 mile warranty made it easier to make the purchase.
2 people found this review helpful.
Dec 28, 2015
Dealer was efficient in responding. Thank you !
2 people found this review helpful.
Dec 21, 2015
Got a prompt call; but the young man failed to check my zip code..........I told him I would not be buying a car in New Mexico when I live near Indianapolis with 200 miles of 3 Lexus dealers.
3 people found this review helpful.
Dec 7, 2015
excellent
2 people found this review helpful.
Nov 19, 2015
Cool
2 people found this review helpful.
Nov 2, 2015
Very friendly and knowledgeable.
2 people found this review helpful.
Jun 15, 2015
teresajg
Great experience, professional, no pressure approach. Called today to f/u and when asked he offered a better price.
2 people found this review helpful.
May 7, 2015
Very responsive! Thanks!
1 people found this review helpful.
Apr 18, 2015
Right before the deal was to go through...they admitted the car needed new tires desperately, even though it only had (supposedly 36k miles on it) they asked me for the cash to put new tires on the car, sight unseen. I walked the deal.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Jean, Sorry to hear you are unhappy with the deal we offered you. The Nissan Murano you were looking at has a Car Gurus Instant Market Value of $25,113, we had it listed at $22,998 which is $2,115 below Market Value which Car Gurus rates as a Good Deal. We believe your offer of $21,998 (which we accepted) is more than fair deal for you, which is a savings of $3,115 from Car Gurus Instant Market Value. Unfortunately at that price we would not be able to purchase you new tires. It is a used vehicle and the tires are used as well but are above the legal acceptable limit. Being that you never w
 More ...
Apr 1, 2015
Quick response
0 people found this review helpful.
Feb 10, 2015
Good service
0 people found this review helpful.
Nov 7, 2014
Was very courteous called several time with updates on cars.
Jul 16, 2014
Friendly
Mar 23, 2014
Bought the car absolutely love it and our sales man Anthony was great
Mar 14, 2014
Quick response... Just seemed overpriced!
1 people found this review helpful.
Jan 11, 2013
They were very "low key" and polite. Not pushy at all. They were also very willing to negotiate prices.

Other Nearby Dealers

Larry H Miller Toyota Albuquerque - 433 listings
10401 Copper Ave NE Albuquerque, NM 87123
4 reviews
Garcia Cadillac of Albuquerque - 92 listings
6401 San Mateo Blvd Ne Albuquerque, NM 87109
2 reviews
DriveTime Wyoming - 92 listings
700 Wyoming Blvd NE Albuquerque, NM 87123
1 review
Land Rover Albuquerque - 78 listings
5010 Alameda Blvd Albuquerque, NM 87113
2 reviews
Car One Auto Sales - 58 listings
12701 Central Ave NE Albuquerque, NM 87123
2 reviews
DriveTime Alameda - 55 listings
5201 Alameda Blvd. Albuquerque, NM 87113
1 review
Access Auto LLC - 55 listings
6725 4th Street NW Albuquerque, NM 87107
7 reviews
Perfection Auto Sales & Service on Academy - 43 listings
6012 Academy Rd NE Albuquerque, NM 87109
2 reviews
Freedom Auto Sales LLC - 41 listings
11421 Central NE Albuquerque, NM 87123
1 review
Reese's Car Connection - 33 listings
340 Juan Tabo Blvd Ne Albuquerque, NM 87123
8 reviews
Hardrock Car Company - 24 listings
3748 Hawkins St NE Albuquerque, NM 87109
2 reviews
A Quality Auto Sales, Inc. - 17 listings
921 Eubank Blvd NE Albuquerque, NM 87112
1 review
712 Auto Sales - 9 listings
3836 Hawkins St NE Albuquerque, NM 87109
3 reviews
Joe Sisneros Car & Truck Center
715 N Riverside Dr Espanola, NM 87532
1 review
Southwest Auto Credit
5301 Alameda Blvd NE Albuquerque, NM 87113
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,283 Great Deals out of 198,756 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
467 Great Deals out of 37,525 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,780 Great Deals out of 154,899 listings starting at $1,700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
352 Great Deals out of 29,128 listings starting at $2,795
Used Ram 1500
1,035 Great Deals out of 122,760 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
229 Great Deals out of 30,435 listings starting at $5,695
Used Toyota RAV4
581 Great Deals out of 75,224 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
576 Great Deals out of 76,155 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
858 Great Deals out of 70,625 listings starting at $1,300
Used Honda CR-V
688 Great Deals out of 75,516 listings starting at $100
Used Honda Civic
486 Great Deals out of 44,345 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
672 Great Deals out of 63,571 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
682 Great Deals out of 101,646 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,166 Great Deals out of 111,575 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Equinox
1,157 Great Deals out of 86,703 listings starting at $2,295