Benji Auto Sales Broward

3805 S State Road 7
West Park, FL 33023

Map & Directions

Sales: (954) 859-1745

Today 9:00 AM - 9:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/04/11/20/2016_lexus_is_200t-pic-7319466373960907040-152x114.jpeg

2016 Lexus IS 200t RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$4,332 BELOW
CarGurus IMV of $22,831

Price: $18,499

Mileage: 45,279

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2016 Lexus IS 200t RWD for sale - $18,499, 45,279 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Premium Wheels, Premium Plus Package, Premium Package, Climate Package, Luxury Package, LE Package, Audio Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Alfa Romeo Giulia RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$3,672 BELOW
CarGurus IMV of $26,167

Price: $22,495

Mileage: 13,561

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2017 Alfa Romeo Giulia RWD for sale - $22,495, 13,561 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Premium Wheels, Heat Package, Climate Package, Quick Order Package, LE Package, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/16/11/07/2017_bmw_x3-pic-8325310689917014917-152x114.jpeg

2017 BMW X3 xDrive28i AWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$4,635 BELOW
CarGurus IMV of $25,134

Price: $20,499

Mileage: 56,628

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Alpine White Description: Used 2017 BMW X3 xDrive28i AWD for sale - $20,499, 56,628 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Technology Package, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, Climate Package, Light Package, SE Package, Bluetooth, Backup Camera, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/10/11/25/2018_infiniti_qx60-pic-2882078926060010784-152x114.jpeg

2018 INFINITI QX60 AWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$4,487 BELOW
CarGurus IMV of $29,186

Price: $24,699

Mileage: 35,335

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Liquid Platinum Description: Used 2018 INFINITI QX60 AWD for sale - $24,699, 35,335 miles with Leather Seats, Power Package, Adaptive Cruise Control, Technology Package, Premium Wheels, Premium Plus Package, Premium Package, Climate Package, LE Package, SE Package, Audio Package, Remote Start, Sound Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/09/11/28/2017_bmw_x3-pic-6518164762809219307-152x114.jpeg

2017 BMW X3 sDrive28i RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$4,358 BELOW
CarGurus IMV of $23,357

Price: $18,999

Mileage: 44,140

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Space Gray Metallic Description: Used 2017 BMW X3 sDrive28i RWD for sale - $18,999, 44,140 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/27/12/35/2016_bmw_x3-pic-3180766900689567097-152x114.jpeg

2016 BMW X3 xDrive28i AWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$4,078 BELOW
CarGurus IMV of $23,077

Price: $18,999

Mileage: 52,259

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Mineral Silver Metallic Description: Used 2016 BMW X3 xDrive28i AWD for sale - $18,999, 52,259 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Technology Package, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, Climate Package, LE Package, Light Package, SE Package, Bluetooth, Backup Camera, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/06/27/12/13/2016_toyota_4runner-pic-7995531187233350537-152x114.jpeg

2016 Toyota 4Runner SR5 4WD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$4,490 BELOW
CarGurus IMV of $30,489

Price: $25,999

Mileage: 54,075

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Classic Silver Metallic Description: Used 2016 Toyota 4Runner SR5 4WD for sale - $25,999, 54,075 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, SR5 Package, Navigation System, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Remote Start, Premium Package, Tow Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/05/24/12/07/2016_mini_countryman-pic-763574050415133932-152x114.jpeg

2016 MINI Countryman FWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$2,493 BELOW
CarGurus IMV of $15,992

Price: $13,499

Mileage: 30,921

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blazing Red Metallic Description: Used 2016 MINI Countryman FWD for sale - $13,499, 30,921 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, Climate Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/09/11/28/2016_infiniti_qx60-pic-5106303250409670638-152x114.jpeg

2016 INFINITI QX60 FWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$3,778 BELOW
CarGurus IMV of $25,773

Price: $21,995

Mileage: 48,495

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Liquid Platinum Description: Used 2016 INFINITI QX60 FWD for sale - $21,995, 48,495 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, DVD Entertainment System, Technology Package, Premium Wheels, Premium Plus Package, Premium Package, LE Package, SE Package, Security Package, Audio Package, SL Package, Bluetooth, SLE Package, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/10/11/25/2016_bmw_5_series-pic-49142687041367221-152x114.jpeg

2016 BMW 5 Series 528i Sedan RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$3,969 BELOW
CarGurus IMV of $23,468

Price: $19,499

Mileage: 30,359

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Sapphire Metallic Description: Used 2016 BMW 5 Series 528i Sedan RWD for sale - $19,499, 30,359 miles with Driver Assistance Package, Premium Wheels, Backup Camera, Navigation System, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/09/12/48/2015_bmw_i3-pic-336024281175183107-152x114.jpeg

2015 BMW i3 RWD with Range Extender Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$2,857 BELOW
CarGurus IMV of $20,556

Price: $17,699

Mileage: 29,701

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Arravani Gray W/bmw I Frozen Blue Accent Description: Used 2015 BMW i3 RWD with Range Extender for sale - $17,699, 29,701 miles with LE Package, Leather Seats, Power Package, Navigation System, Technology Package, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Remote Start, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/02/15/11/2017_bmw_x3-pic-8536437735531668131-152x114.jpeg

2017 BMW X3 sDrive28i RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$3,841 BELOW
CarGurus IMV of $23,840

Price: $19,999

Mileage: 49,436

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Alpine White Description: Used 2017 BMW X3 sDrive28i RWD for sale - $19,999, 49,436 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Storage Package, Technology Package, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, Trim Package, Climate Package, Light Package, Safety Package, SE Package, Bluetooth, Backup Camera, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/22/17/12/2016_bmw_4_series-pic-7232002887599218571-152x114.jpeg

2016 BMW 4 Series 428i Coupe RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$3,577 BELOW
CarGurus IMV of $20,376

Price: $16,799

Mileage: 53,740

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Mineral Gray Metallic Description: Used 2016 BMW 4 Series 428i Coupe RWD for sale - $16,799, 53,740 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Technology Package, Premium Wheels, Premium Package, Climate Package, Luxury Package, LE Package, Light Package, SE Package, Bluetooth, Backup Camera, Comfort Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 BMW 4 Series 430i Convertible RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$4,221 BELOW
CarGurus IMV of $28,220

Price: $23,999

Mileage: 52,162

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Mineral White Metallic Description: Used 2017 BMW 4 Series 430i Convertible RWD for sale - $23,999, 52,162 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Power Package, Navigation System, Storage Package, Technology Package, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, Climate Package, Luxury Package, LE Package, Light Package, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/16/11/07/2018_dodge_challenger-pic-8993301219773921761-152x114.jpeg

2018 Dodge Challenger SXT RWD Used Cars in West Park, FL 33023

Great Deal
$3,389 BELOW
CarGurus IMV of $21,388

Price: $17,999

Mileage: 30,165

Location: West Park, FL 33023

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Pitch Black Clearcoat Description: Used 2018 Dodge Challenger SXT RWD for sale - $17,999, 30,165 miles with Leather Seats, Power Package, SE Package, Bluetooth, Premium Wheels, Remote Start, Quick Order Package
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 15, 2019
Great service. The car was available, Jose assisted and answered all my questions, Eric in finance helped me I'm my finances all the way, Frank in service was great. To top it off, I had a minor issue, Benji himself contacted me and resolved it very quick. Thank you guys, you are the best
Oct 6, 2019
I went to the dealer and they don't have this vehicle. Now I see 2 days later they still advertising it. Then they tried to sell me other cars, total catfish sale attempt, bring you to the dealer to sell you anything they can.
Sep 12, 2019
Fast response
Aug 28, 2019
Unfortunately not a good one. I explained my situation to them via text (I can provide all the texts so you can see what it's like to reel someone in) after I explained that I didn't have a co-signer and after they ran my credit and said that they were $0 down 100% Guaranteed Financing oh and after telling me I was pre approved for $20,000 I went there to their location in West Park and when I got there the guy asked me 1.) if I had a co-signer and 2.) how much money did I have for a down. I explained to the guy that was helping me (cant remember his name at this point he is not important) about the conversation I had via text with Luis which told me to ask for Shakera and she wasnt there... but this guy wasn't trying to hear my story, he just wanted a co-signer and a down payment, so I walked out. One thing is texting and another is being there. Too bad.
4 people found this review helpful.
Aug 15, 2019
Dealer representative contacted me soon after my inquiry, he sent a written out the door price, appeared to be very legitimate and honest. I didn't get the car from them but I was treated very kindly and professionally. I would consider this dealer for my next car.
1 people found this review helpful.
Aug 9, 2019
This is one of the best car dealer if not the best.They responded to me right away though I did follow through with my purchase.
1 people found this review helpful.
Aug 8, 2019
Mike Medina
Drove from Naples for an hour and a half and let them know I'm coming to see the car. When I got there they acted like they didn't know I was coming. They were confused and didn't even have the car on the lot. The went to transfer it but kept trying to sell me other cars and question why I don't want to look at anything else when I already told them I did research and this is the car I wanted. The guy was unprofessional and got mad for not having a co-signer which I didn't need. He kept having visitors and leaving the room and going to talk to people casually. I did not feel welcomed here, nor did I end up buying here.
4 people found this review helpful.
Jul 24, 2019
The dealer was responsive and answered all necessary questions.
1 people found this review helpful.
Jun 28, 2019
Abringas
Very nice clean place, too bad they use the “bait and switch” tactics. I read all the reviews , good and bad ones. Still went. Then today Friday 6/28 I call them again and talked to a sales person and he told me that the car was still there. I drove on Friday traffic and rain for an hour and a half from Boynton. When I got there , every one seem friendly and profesional including the sales manager whom I was suppose to ask for . He pass me over a young salesperson while they “ look for the keys” The sales person wanted to show me similar cars and I started to wonder why ? I told him that I drove a long way just to see that car first . And he said “when they find the keys they will call me” Then he said that “the car could be in their other lot” I told him I was told 2 hrs ago that it was there. When he went inside , he came back saying only that the car is no longer there. I would’ve done business with them if it wasn’t because of their practices to attract people.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
hello and thank you for taking the time to visit us. We at benjiautosales.com, sell hundreds of vehicles. We as all other dealers, work on a first come first serve basis. We have multiple locations and sometimes we do move vehicles from one location to the other. This was most like the case upon your visit. We do carry many vehicles of similar make and model, in order to provide the largest selection of vehicles to our customers in case one particular sells.  We greatly appreciate your business, and welcome you to provide us the opportunity to assist you in finding the car of your choice. We t
 More ...
Jun 17, 2019
They sold me the car but they charged me $650usd more than the internet price when I arrived to the store. I decided to buy it because my wife likes the car.
1 people found this review helpful.
May 8, 2019
GuruBF6RX
Great
Response from current dealership:
Thank you for choosing Benjiautosales.com. We greatly appreciate your visit and your purchase.
Apr 3, 2019
GuruC5QWF
Went there after confirming the car was there but really wasn't. Was told that it was sent to their other location that morning
10 people found this review helpful.
Response from current dealership:
hello. Yes, we do have 2 locations and sometimes we do transfer vehicles back and forth as needed. But we are always ready to bring the car to the customer's nearest location. Thank you and have a Blessed Day!!!
Mar 14, 2019
Provided information requested. I am out of State, but was willing to travel for savings.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Juan, please call us to provide you with the information u need. We sell many vehicles out of State. We kindly Thank you for your rating.
Feb 13, 2019
The car I was looking for they was sold when I got to the dealer but I bought another car and it was a great experience
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for visiting us Carlos. We do carry a wide Selection of vehicles. We are greatful for you choosing us for your purchase. Enjoy and Congratulations!
Feb 2, 2019
GuruB5S78
Typical response, "you're pre-qualified" (question: isn't everybody?)..non comittal and expected me to take my time and go there to spend hours without their being willing to provide me with any basic information over the phone in advance....I didn't bother going .....
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello. We sincerely regret if you did not take the time to visit us. The fact that you were pre qualified means that you most likely submitted your application online and our system processed it...The fact that you received A Pre Qualification Notification, means that we were able to provide you with Financing. The next step would have been for you to bring your Driver Lisence and Proof of Income, in order to proceed to negotiate the best terms for you directly from the Lenders...Its a shame you did not visit us to proceed to choose your vehicle. We hope you re consider in the near future.
Jan 29, 2019
Sal Sterr
Very fast response, very friendly
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Sal. It was our pleasure. We are very greatfull for your purchase. Thank you  
Jan 27, 2019
They helped me to get the best price. I am very happy.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Marcos. We do carry the best prices in town. Enjoy your vehicle!
Jan 14, 2019
ebannister21
Early today 01/14/2019. I was contacted by Benji Auto Sales Service Manager by email and personal text. He was very apologetic about the experience I received at Benji Auto Sales. He also explain that he or Benji Auto Sales do not approve of any customer been pressure or lied to for a sale. I was very please with the phone call, email and text. I was not expecting an apology from management. This was an eye opening experience for me. He offered to refund my $100 deposit with no questions. I was shocked with pleasure to find that there is classic people working in the car sales business at Benji Auto Sales (West Park, Florida). I say this without any reservation or hesitation, Benji Auto Sales has shown me that they are a "High Class" place to purchase any kind of vehicle, believe me, I am not ez to fool. After talking with management, I would purchase a vehicle for my own "MOTHER" from Benji Auto Sales. Benji Auto Sales NEVER stop doing business, with the hands on approach...
2 people found this review helpful.
Jan 2, 2019
Very Nice
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Chica for your kind words. We are very grateful that you chose us for your purchase. Enjoy!!!
Dec 9, 2018
GuruX7Q3Z
Great place to by a car. Helpful and knowledgeable staff...
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you kindly. Here at Benjiautosales.com we pride ourselves providing our customers with the best vehicles at the best prices. Thank you again and Enjoy!
Dec 5, 2018
They are unscrupulious. Tried to add on costs and services i never asked for or even discussed. They told me it was a certified car. I asked that includes oil changes - Fidel who spoke w his boss who then told him yes it was included and he reported that to me, but picking car up oh..suddenly no maintenace was included. First brought huge interest rates 8.9% pressured me with. Thats the rate etc...then 6.9. He said its ONLY a few dollars a month. I quickly did the math for him in my head and said the difference of only 30 a month was 360 a year.. or 2100 dollars. I didnt like him that much-- THAT was not a few dollars . When i called up 2.25 %and 4 % on Goggle for used cars in Ft Myers the guy ASKED would i settle for 4.9. I said i might. Then he sent a third finance person who could only do 5.1 and said I could refinance it on my own ,,.for less. What was to be in/ out pick up turned into a 3 1/2 hour pressure cooker session an underhanded dealership. I bought the car but .
11 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello. We are having dificulties understanding your comments. But in general, we will explain that we always try to be as transparent as possible in all our sales. We understand that although we try to satisfy all our customers wishes by trying to negotiate with the Lenders the best possible rate,  ultimately the Lenders are the ones who decide on the final rate. You say that you did receive a rate of 4.9%. That is an excellent rate compared to the average industry rate for a used car which is 12 to 15%.  We congratulate u on your purchase with us and on the excellent rate we were able to obta
 More ...
Nov 4, 2018
If i could give them 0 stars or negative stars i would. The classic bait and switch dealer. A bunch of scammers. They told me the SUV i was looking for was there at the lot. We went there and they wasted 30 minutes of our time to tell us the car had been sold in a different dealer location. Our salesperson/scammer was called Carlos. And the receptionist who is in charge of the phones was also a liar and a scammer cause we called back the next day from a different number asking for the same car and she was telling us the car was at the lot and ready to be sold. At that point i told her that she was a liar and a scammer that her and her dealer trick people into wasting their time with the classic bait and switch. The worst dealer ive been to. I wish all of the worse to that dealer they dont deserve to be a business. NEVER GO THERE.
15 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Sebastian. With all due respect, we believe you are completely mistaken and maybe referring to another dealership you may have visited. First of all, We do NOT have a sales Representative by the name of Carlos nor do we use a "Receptionist" to answer our incoming calls. We do not know which dealer you visited, however, we are most certain, it was not ours.  We pride ourselves on being 100% transparent with all our customers, and can guarantee you that our full inventory is completely displayed on cargurus and our own website...We are in all disposition to assist you if you are
 More ...
Nov 3, 2018
Positive experience much better than new car dealerships I visited
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, we greatly appreciate your kind words.
Nov 1, 2018
Natalie Greenstein
This is a bait car to get business. I called and was told that it’s a mistake in the listing price and they wouldn’t honor it.
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Motek815. We are having grave difficulty in understanding your comment. We would like for you to contact us to speak to us more clearly to see what your situation exactly is? Did you call and visit our dealership regarding a particular vehicle?  If so, please let us know which vehicle it was. We truly do not comprehend your comment, but we will try to respond as we interpret it: Benji has been established as an automotive dealer for over 35 years. As a business, we have been serving the Greater community of South Florida for over 3 decades, providing outstanding quality in our vehicles at
 More ...
Oct 12, 2018
I called and they told me this car was available. I read many reviews about this dealer and how they tell you its there and its really not. I called again asking someone to confirm it is there by walking outside and physically touching the car with the correct stock number. I never got a call back. I call them back, and they say the car is there. I schedule and appointment. I call again the day before the appointment to again confirm the car is there since I’m coming from 2 hours away. Thank God a woman tells me this car has been sold a month ago. Its still posted on Cargurus today. Seems like a lazy dishonest dealership. However, I’m happy they finally told me.
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
hello Abraham. We thank you for your interest in our vehicles. we must say though that we are somewhat surprised with your 1 star rating. Here at Benjiautosales.com, we pride ourselves in our transparency, as you yourself experienced. We are thankful to the Rep that actually confirmed to you that the vehicle was no longer available for sale and saved you a 2 hour trip. We just dont understand why you would write a 1 star review if the rep on the phone actually provided you with the correct information as far as availability of the vehicle. We sell hundreds of cars, and many are actually vehicl
 More ...
Oct 9, 2018
Buyer beware. The actual price of the car was nearly $3000 more than the “Great Deal” advertised ny them on Carguru. Benji adds thousands of dollars of hidden fees they don’t tell you about until you sit down to talk about price. I walked out.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Matt. Thank you for taking the time to share your thoughts. However, we respectfully disagree with your comments.  The prices listed on Cargurus and ALL other sites, including our own site, benjiautosales.com, are our Cash Offers + tax, tag and title. We do not add any hidden fees, as all our offers are very detailed and completely transparent.  Financing is completely different, however, and we believe here is where the misunderstanding occurred. When financing a vehicle, you must consider the interest rate that will be imposed by the Lender. If you add the interest rate to the balance
 More ...
Sep 27, 2018
Guru5Y3G1
great
Response from current dealership:
Thank you for your taking the time to rate us 5 stars. We sincerely appreciate your purchase. Thank you kindly and have a Blessed day.
Sep 20, 2018
sent canned response not an answer to questions
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Rob. We sincerely regret your decision to rate us based on what appears to be an automated response as you state. All dealers have automated systems that immediately response to each and all customers inquirries in a timely manner. This is followed by a rep calling on the customer.  Our system shows that you may have not provided a contact number or enough contact information for us to proceed with an appropriate follow up response.  If you can provide your contact information to us, we will greatly appreciate it and will definitely contact you to try to assist you in your vehicle needs.
 More ...
Sep 18, 2018
Very Good
Response from current dealership:
Thank you Woodrow for your purchase. It was a pleasure having you visit benjiautosales.com.  We are grateful and appreciative of your choosing us to purchase your vehicle. Thank you and Enjoy!!!
Sep 7, 2018
Excelente! John Mejia was the salesman. He knows a lot about the cars and explain all what you need to know ! People there is kind and honest. I will definitely keep going there to buy my cars. Thank you John! It was a great experience!!
Response from current dealership:
Thank you Angela for your purchase. Yes, our Sales Rep Jhon is very patient and very capable. We greatly appreciate your purchase and kind words.
Sep 6, 2018
Steve Williams
Good job
Response from current dealership:
Thank you Steve for your purchase. Much appreciated.
Aug 27, 2018
Was very interested in this car and went ready to buy. Called in the morning to confirm that they had the car in the lot with the specific stock number and Susan confirmed that they had the car. They called me 2 times and texted me 2 more times before getting there. Once I get there they tell me they don't have the car! I drove 45 miles to get there. Lost money in gas and wages for getting out of work early. They didn't seem to care. Don't waste your time with a dealership that uses these kinds of techniques to attract its customers. BY THE WAY. THEY STILL HAVE THE CAR LISTED AFTER 4 DAYS OF TELLING ME IT WAS SOLD.
25 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello John. We thank you for your interest in our vehicles. At Benjiautosales, we cary hundreds of vehicles at the lowest offers in the market; precisely why we have so much traffic into our dealership and why the demand for our vehicles is so huge. Unfortunately, we like all other dealers work on a first come first serve basis, and we are  unable to hold any vehicle unless ofcourse a deposit is placed on the vehicles. Even so, we do carry many vehicles of the same model and make for our customers to choose. Due to our excellent offers, we also export many vehicles and of course, the vehicles
 More ...
Aug 24, 2018
DavidJimenez
Very Poor. I asked them if the car was available and they said yes. I drove to see it and then they said they would not sell it due to some mechanical conditions. One might think that was polite, except that the vehicle had already been on their lot for over 4 weeks. You think that they would have determined this before I made the journey. Don't waste your time. They are in the business of selling financing. Not selling cars.
18 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello David. First, we thank you for your interest in our vehicles and your visit to our dealership. Here at Benjiautosales we pride ourselves in selling the highest quality vehicles at the lowest offers. Hence, we have a strict process of inspections performed on all our vehicles. Since we do have hundreds of vehicles for sale, sometimes these inspections may take some time. This was probably the situation with the vehicle in question.  
I totally agree with you that it was quite polite and transparent  of our staff to let you know that the vehicle had not passed our strict certification pro
 More ...
Aug 17, 2018
Coqui555
Excellent Service
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are pleased that you were satisfied with our services at benjiautosales.com  We hope to see you in the future for your next vehicle purchase. Thnx
Jul 20, 2018
GuruTV6GD
Good
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for purchasing at Benji Auto Sales! Anything you ever need int he future please feel free to contact us back at (954)923-8114.
Jul 12, 2018
Gabriel Macias
I sold the car from under ne. I was wait in no for a draft from my credit union and they didn't wait one day. They just sold the car.
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Gabriel. We are unable to comprehend your review, but we would like for you to contact so we can see how we may assist you. Thank you kindly.
Jul 11, 2018
goood
0 people found this review helpful.
Jul 8, 2018
Very unprofessional dealer. I was told by the sales person that they would help me and do everything they can to get me the deal I wanted. He said “ I’ll call you tomorrow when I get the deal from the bank” I’m still waiting for that call and it’s been over a week.
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Jorge I am so sorry to hear the bad experience you had. My name is Tony one of the managers here at Benji Auto Sales. I would love to see what I may do to help change your experience here at Benji Auto Sales as we have had our Success due to Customer Satisfaction! Please contact me at (954)923-8114!
Jul 3, 2018
The internet price shows $11,999. I reached out to this dealer and advised that I wanted to pay cash. I was told that there is a dealer fee of $995, a destination fee of $699 and an inspection fee of $1,299 not adding on taxes. The car ended up being $15,000. They aren’t willing to negotiate any of the fees which are excessive. Don’t waste your time!
48 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Tonya i am sorry to hear. My name is Tony one of the managers of Benji Auto Sales. I would love to see how we can help assist you as I feel you might have misunderstood the Sales prices to be the Out the Door Number which includes taxes, tag, and dealer fee. Please feel free to contact me at (954)923-8114 and please ask for Tony.
Jul 3, 2018
GuruTBJYD
Helpful
1 people found this review helpful.
Jun 23, 2018
Great experience. Anybody looking for a car go see Jairo he took care of me and was very patt
0 people found this review helpful.
Jun 14, 2018
GuruWCVLZ
Don't waste your time. Classic Bait & Switch! $11,999 Internet Price turns out to be $15,900 Cash Price out the door. Plus they never returned my CarGuru messaged inquiry nor returned my phone call from the day before.
43 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good Afternoon, Please take into note that the prices out the door does include taxes, tag, and dealer fee. We are sorry the experience you had if you may give me a call at (954)923-8114, my name is Tony i would love to help you out in any which way.
Jun 5, 2018
Nikkileb2016
Quick to check in. Quite persistent in helping to find car that best suits me.
0 people found this review helpful.
Jun 4, 2018
Juan and Starla are the greatest.. Im a first time buyer and i must say they made this experience Super smooth and easy!! Never knew car buying could be this easy.. I would recommend anyone that's looking for a car to try Benji Autosales!!. Can't wait to pay off my new car so i can shop with these guys again!! If can't get a car from Benji, then u can't get a car from anywhere.. Great team work guys.. Fast, Friendly and Smart.. Makes you feel like it was all a dream.. Can't say enough about BENJI AUTOSALES!! Come check them out. You come, you drive... THANKS BENJI AUTO, ESPECIALLY JUAN AND STARLA
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Alexander we would like to personally thank you for choosing Benji Auto Sales. If you ever have any issues or concerns please feel free to contact us at (954)923-8114.
May 26, 2018
Janeya Thompson
Amount was different than what advertised but still good experience.
7 people found this review helpful.
May 13, 2018
GuruW9G43
Has extra fees on top on the dealer fee... A 1000 transportation fee and 1395 inspection fee even I called and was assured that the dealer fee was it
44 people found this review helpful.
May 9, 2018
harikrishna krk
Drastic price change from 15000 to 19000 when I call them. They've kept me waiting for one long day for the on road price
37 people found this review helpful.
May 2, 2018
OyeloZ
Good
2 people found this review helpful.
Apr 27, 2018
BUYERS DONT GO THERE!!! I made an app, drive a car, decide I wanted the car and when the manager sat down with me he said price was 16k instead of 13k that o my if I paid cash he will leave the car at the Internet price ! No where shows their prices are only cash ! I confront by him and he wasn’t able to answer !
33 people found this review helpful.
Apr 17, 2018
GuruWDP3G
Awesome dealership and really helpful staff that aren’t focused on selling their car but rather helping.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good Afternoon i am glad you had a wonderful Experience here at Benji Auto Sales. If you have any issues or concerns please feel free to contact us at (954)923-8114.
Apr 14, 2018
Contacted dealership SEVERAL times and spoke to several ppl asking for an out the door cash price, finally got an amount 11days later and the price went up $4000 with an inspection fee, destination fee and dealer fee. $14k car went to $18k real quick and that didn't include TT&L.. Price is NOT the price...
45 people found this review helpful.
Apr 14, 2018
Fast service. Was in and out in a matter of 3-4 hours!
0 people found this review helpful.
Mar 25, 2018
was inform that the car was sold.got in contact with me quick
1 people found this review helpful.
Mar 12, 2018
Don’t go to them, they first made me go to the wrong location and didn’t have the decency to apologize. Then the number you see on carguru isn’t the price they give you when you get there. They charge over 900 dollars of dealer fee, and they’ll take your money before you even finally make up your mind buying a car to force you to buy it. Beware when you go there.
42 people found this review helpful.
Mar 10, 2018
called on 2 separate occasions about 2 different cars.was told both times that the advertised price was wrong and that a manager would call. am still waiting. do they really want to sell these cars?
24 people found this review helpful.
Mar 9, 2018
GuruZ833Y
When i called the dealer the lady was very helpful and was very professional and answered all of my questions.
0 people found this review helpful.
Feb 26, 2018
They’re liars will say anything to Get you to come in Wouldn’t recommend them The person that responds is not a salesperson there job is to get you to come in that’s it they don’t know anything about car sales they act all caring but they’re full of They said I was approved just my trade only verified twice Because I live 6 hours one way from them Get there no interest in showing the car like they this all the time Then after talking to 3 people it’s going to be your trade plus $4500.00 down payment Still at this point haven’t been shown car don’t if even exists Sadly I got up and left People there are heartless and liars
31 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello so sorry to hear that ,there must have been some type of miss understanding we will honor our internet price as long as is cash, please reach out to me Diego M. (manager) if there was some type of confusion,
kind regards,
Diego M.
Feb 20, 2018
it was perfect, i went to get my dream car which was the dodge challenger 2016 model sxt and jorge was the man who was able to find me the best deals. now i have my dream car and got it for a amazing good price. ask for jorge
2 people found this review helpful.
Feb 19, 2018
Wholm60
I think I love the cars and Vans and Trucks it's awesome that you guys have this everything
0 people found this review helpful.
Feb 17, 2018
1st the price you see is not the real price... they will not tell you that plus its not under discrimination either. The price is after 25% downpayment.. they are not going to tell you that till you get to the dealer and give them all your info and they run your credit.. so if you dont buy the car.. they just messed-up the credit score. Btw they dont even ask your permission to run your credit.. they just take info like they are putting it on the system to get you started. Bought many cars from many dealers.. this is the most shady dealer I ever been to. If you can buy it from somewhere else bc they over priced at this guys.
44 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello so sorry to hear that ,there must have been some type of miss understanding we will honor our internet price as long as is cash, please reach out to me Diego M. (manager) if there was some type of confusion,
kind regards,
Diego M.
Feb 16, 2018
Was a great experience i recommend it to everybody salesmen very helpful
0 people found this review helpful.
Feb 13, 2018
They told me the car was available, so then I drove there and when I arrived they told me the car had been sold the day prior. After a few days they called me and told me that the car was still available but when I told them that I had already been to the dealership and was told that the car had been sold , they told me that they would call me right back , and I never got a call back.
28 people found this review helpful.
Jan 31, 2018
Lookingforacar1994
Would give zero stars if possible I got called about a 2001 Mitsubishi I was interested in which went fine, I called back because I couldn’t find the place due to my own GPS problems again that’s fine. However I get to the dealership I don’t speak to the same person on the phone about the car as well as the car not even being onsite! Which apparently it was sold to an auction and all this including the calls happened in one day. Maybe inform your customers that said car is not there anymore?
26 people found this review helpful.
Jan 19, 2018
Call complete credit app never heard back from ashley
12 people found this review helpful.
Response from current dealership:
so sorry to hear Ashley is actually always on top of her customers, there must have been some type of miss understanding, ,sorry once again lets us know if we can make it up in any way.
Dec 13, 2017
Great experience
0 people found this review helpful.
Nov 17, 2017
Made a great contact with me but was not in my area code
0 people found this review helpful.
Read 12 old reviews
Sep 5, 2017
John Morlu
They were very nice to me
2 people found this review helpful.
Aug 15, 2017
The dealer agreed to my full price offer. I then had them pull my credit score (high 700s) so they offered me the best possible rate. Everything was going well with my salesman, and then the manager or owner changed his mind and sold the car to someone who walked in the day after we did all this. The person who they sold the Mercedes to had a lower credit score and had to pay a higher interest rate so they sold it to them so they could make more money (very greedy). I have never had a dealer sell a car out from under me half way through the transaction and was beyond shocked. BUYER BEWARE and do not buy from this dealer online, as they will brake deals and lie to make more money.
59 people found this review helpful.
Mar 9, 2017
The worse dealer .those people put car online and when you call for that car they don't have it and they try to sell you any other car no matter if you request for an especific car, so at the end the explained me that the system take several week to update the stock they have for me this is a lie.i am so mad because i lost my time search in this dealer just for nathing
38 people found this review helpful.
Feb 27, 2017
Would not provide requested price quote. Even after telling them I didn't live in their area they insisted on a visit. I'm not driving 200 miles unless I am buying. Thanks anyway.
29 people found this review helpful.
Nov 20, 2016
LauraLee2016
This was overall, a wonderful car buying experience. This dealership feels very clean and professional and there are so many beautiful cars on the lot and in the show room. I drove 4 hours to come buy this car because it was such an amazing deal! The only reason I did not give 5 stars is because I was told on the phone that over a thousand of the listed price could be knocked off but then when I sat down with them that was not the case and I was basically told tough luck the person on the phone lied to me. They worked with me but not what I expected by the phone call. Despite this, it was still an amazing deal for this beautiful car and the guys at the dealership were all very helpful. Definitely recommend buying a used car from this dealership if you are looking for a good deal for a nice car in basically perfect condition.
5 people found this review helpful.
Sep 1, 2016
Great service
1 people found this review helpful.
Aug 23, 2016
Outstanding Service
0 people found this review helpful.
Aug 13, 2016
The dealer was friendly, but I still have unanswered questions about the car.
6 people found this review helpful.
May 8, 2016
They called me immediately and offered to help me find the car I wanted, but I have to wait for a while to clear some financial debts.
1 people found this review helpful.
Apr 28, 2016
Benji's Auto Sales is amazing. They are so professional and they are truly working to serve the customers and assure that you leave happy. They made the process so simple and stress free. I would recommend them to anyone. My sales rep was Jorge and he kept in contact with me every step of the way. They made my car buying experience a true delight.
3 people found this review helpful.
Feb 1, 2016
Great dealership! Charlie Brown was a great salesman. We did not feel pressured when looking.
0 people found this review helpful.
Dec 20, 2015
Difficult to get info on car. Had to contact dealership repeadtedly.
11 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

U Drive Motors LLC - 25 listings
5800 Plunkett St Hollywood, FL 33023
1 review
Hardy Automotive - 6 listings
2409 Southwest 59th Terrace Hollywood, FL 33023
3 reviews
Speed Auto Sales LLC - 5 listings
5854 Dawson St, a Hollywood, FL 33023
1 review
PS Auto Enterprises Inc
3216 S State Road 7 Miramar, FL 33023
3 reviews
MiaCar Sales, LLC
2316 SW 59th Ter West Park, FL 33023
2 reviews
Platina Cars & Trucks Inc.
2290 S State Road 7 Miramar, FL 33023
1 review
Haims Truck Center
2113 Southwest 58th Way West Park, FL 33023
2 reviews
Zabatani Motors
1975 Stirling Rd Dania, FL 33004
1 review
Tropikar Auto Sales
5934 Rodman St. Hollywood, FL 33023
1 review
Florida Prime Motors LLC
6011 Rodman St, Suite 101 Hollywood, FL 33023
5 reviews
HD Cars Inc
5740 Rodman St, Unit E Hollywood, FL 33023
1 review
Dream Cars 4 U
5832 Funston St Hollywood, FL 33023
1 review
Ray's Quality Auto Sales
5845 Funston St Hollywood, FL 33023
1 review
Defed LLC
5654 Dawson St Hollywood, FL 33023
2 reviews
Maxicars Auto Sales
3835 Pembroke Rd Hollywood, FL 33021
2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,721 Great Deals out of 236,204 listings starting at $750
Used Ford F-250 Super Duty
747 Great Deals out of 44,935 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,138 Great Deals out of 180,233 listings starting at $200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
579 Great Deals out of 36,061 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,071 Great Deals out of 155,929 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
420 Great Deals out of 40,468 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,290 Great Deals out of 70,751 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,327 Great Deals out of 77,902 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,147 Great Deals out of 72,385 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,299 Great Deals out of 95,929 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
755 Great Deals out of 57,859 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,012 Great Deals out of 64,085 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,020 Great Deals out of 69,756 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,813 Great Deals out of 80,592 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,633 Great Deals out of 97,383 listings starting at $1,500