New 2015 / 2016 Chevrolet Volt For Sale Near Boston, MA

Front-quarter view. Copyright General Motors

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2014 Chevrolet Volt Premium Review
by glene319

The Volt is a remarkable car.

I owned a 2013 volt first, which was a fantastic car, but my wife likes white better than black, and to keep the dissatisfaction down, I traded it off for this 2014 white one. Both were great on gas with no problems at all. Neither has ever been back to the dealer for anything. We sold the black one with 20,000 miles on it in 11 months of use. ...

This model has incentives available - see what you might qualify for and save!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Volt. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

17Exact Matches
Price Range Unknown

Quirk Chevrolet

Braintree, MA (10 miles
12 reviews

Latest Quirk Chevrolet User Review

Dec 22, 2015
they replied but can not talk money unless you go in. what is the point of having an internet sale rep if they can not do anything. If I had the time to go in I would.

Top New Chevrolet Volt Matches from Quirk Chevrolet

http://images.dealer.com/evox/stills_0640/10780/10780_st0640_089.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: Negotiable

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Grey Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale
http://images.dealer.com/evox/color_0640_001/10780/10780_cc0640_001_GA6.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: Negotiable

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Heather Gray Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale
http://images.dealer.com/evox/color_0640_001/10780/10780_cc0640_001_GAZ.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: Negotiable

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale
10Exact Matches
Price Range $29,484 - $36,550

Herb Connolly Chevrolet

Framingham, MA (18 miles
22 reviews

Latest Herb Connolly Chevrolet User Review

Jan 26, 2016
Service was good, but not much negotiation

Top New Chevrolet Volt Matches from Herb Connolly Chevrolet

http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/b3/21/32/f5-d9d7-48b9-9a84-153626ea341d/image-1.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $29,484

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $29,484 with Comfort Package, Alloy Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/05/13/41/2016_chevrolet_volt-pic-1748214220752787814-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $30,015

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $30,015 with Comfort Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/05/13/41/2016_chevrolet_volt-pic-4918766516602145627-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $30,410

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Blue Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $30,410 with Comfort Package
9Exact Matches
Price Range $34,455 - $41,690

Colonial Chevrolet

Acton, MA (20 miles
6 reviews

Latest Colonial Chevrolet User Review

Dec 19, 2015
Very nice to deal with

Top New Chevrolet Volt Matches from Colonial Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/31/22/40/2016_chevrolet_volt-pic-7516647709074213446-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $34,455

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,455
http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/USC60CHC311A022005.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $35,355

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $35,355
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/30/19/30/2016_chevrolet_volt-pic-5537682141484229727-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $35,495

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $35,495
8Exact Matches
Price Range $34,655 - $35,555

Herb Chambers Chevrolet of Danvers

Danvers, MA (14 miles
2 reviews

Latest Herb Chambers Chevrolet of Danvers User Review

Feb 2, 2016
Courteous but won't negotiate on price.

Top New Chevrolet Volt Matches from Herb Chambers Chevrolet of Danvers

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/11/23/11/2016_chevrolet_volt-pic-8490701636744082463-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $34,655

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,655 with Comfort Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/11/23/11/2016_chevrolet_volt-pic-8490701636744082463-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $34,655

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,655 with Comfort Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/05/16/02/2016_chevrolet_volt-pic-1640061864104918238-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $34,655

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Silver Ice Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,655 with Comfort Package
6Exact Matches
Price Range $32,556 - $39,190

Mirak Chevrolet, Inc.

Arlington, MA (7 miles
14 reviews

Latest Mirak Chevrolet, Inc. User Review

Feb 5, 2016
Great they emailed a couple messages thanking me also called on phone very friendly unfortunately the car had been sold

Top New Chevrolet Volt Matches from Mirak Chevrolet, Inc.

http://akimage.vinsolutions.com/v/378370000/378370692/r640c6401

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $32,556

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $32,556 with Bluetooth, Comfort Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $37,830

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $37,830 with Bluetooth, Leather Seats, Driver Confidence Package, Navigation System
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $37,830

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $37,830 with Bluetooth, Leather Seats, Driver Confidence Package, Navigation System
5Exact Matches
Price Range $32,988 - $36,988

Paul Masse Chevrolet East Providence

East Providence, RI (40 miles
16 reviews

Latest Paul Masse Chevrolet East Providence User Review

Dec 30, 2015
The reps send way too many emails. I feel pressured & I don't like that. hardly ever buy anything from a retailer who pressures me.

Top New Chevrolet Volt Matches from Paul Masse Chevrolet East Providence

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $32,988

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $32,988 with Bluetooth, Remote Start, Navigation System, Comfort Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $32,988

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $32,988 with Bluetooth, Remote Start, Navigation System, Comfort Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $34,988

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Kinetic Blue Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,988 with Bluetooth, Remote Start, Navigation System, Comfort Package
3Exact Matches
Price Range $39,830 - $41,725

Muzi Chevrolet

Needham Heights, MA (9 miles
3 reviews

Latest Muzi Chevrolet User Review

Dec 2, 2015
Good

Top New Chevrolet Volt Matches from Muzi Chevrolet

https://pictures.dealer.com/m/muzichevrolet/1971/9d9445c165bb9ab710ac493523c8d70cx.jpg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $39,830

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,830 with Navigation System, Driver Confidence Package
https://pictures.dealer.com/m/muzichevrolet/0519/7256f9960390bcb737e23fe1525faf2fx.jpg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $40,965

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $40,965 with Navigation System, Driver Confidence Package
https://pictures.dealer.com/m/muzichevrolet/1406/875677ab0617a1b5f82c0fcf9a170407x.jpg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $41,725

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $41,725 with Navigation System, Driver Confidence Package
3Exact Matches
Price Range $33,995 - $35,355

Tracy Chevrolet Cadillac

Plymouth, MA (34 miles
3 reviews

Latest Tracy Chevrolet Cadillac User Review

Apr 7, 2015
I would buy from them again. Pleasant experience.

Top New Chevrolet Volt Matches from Tracy Chevrolet Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/17/19/00/2016_chevrolet_volt-pic-4867174433997386199-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $33,995

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $33,995 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/22/14/20/2016_chevrolet_volt-pic-2894734070986299828-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $34,390

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Red Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,390 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://cdn.getauto.com/photos/5/7995/1c/1G1RC6S56GU134209-1c.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $35,355

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $35,355 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
3Exact Matches
Price Range $35,355 - $39,835

Colonial South Chevrolet

North Dartmouth, MA (50 miles
9 reviews

Latest Colonial South Chevrolet User Review

Jan 24, 2016
Found a nice truck from them but just not able to make a deal that would work for me.

Top New Chevrolet Volt Matches from Colonial South Chevrolet

http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/USC60CHC311A022006.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $35,355

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $35,355
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/03/27/21/21/2015_chevrolet_volt-pic-2756280594069308891-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Volt Premium Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $38,555

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 228 days Transmission: Automatic Color: Iridescen Pearl Description: New 2015 Chevrolet Volt Premium for sale - $38,555
http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/USC60CHC311A022002.jpg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $39,835

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,835
2Exact Matches
Price Range $34,455 - $38,345

Balise Chevrolet of Warwick

Warwick, RI (47 miles
13 reviews

Latest Balise Chevrolet of Warwick User Review

Jan 18, 2016
Communicated via website chat, very nice, helpful and tried to give me what I wanted. However, the car I was looking at stated that it had a sunroof/moonroof and the pictures didn't show one. When I asked and she went out to look at the car and it did not. She said they could have one installed from a very reputable company, she was very nice. But, a week and a half later and the ads still states that it has a sunroof/moonroof. On the red MKZ, they should correct their mistake.

Top New Chevrolet Volt Matches from Balise Chevrolet of Warwick

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/21/18/00/2016_chevrolet_volt-pic-6518952608718694154-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $34,455

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,455 with Bluetooth, Remote Start, Navigation System, Comfort Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $38,345

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $38,345 with Bluetooth, Remote Start, Navigation System, Comfort Package
2Exact Matches
Price Range $32,227 - $36,774

Best Chevrolet

Hingham, MA (15 miles
9 reviews

Latest Best Chevrolet User Review

Jan 12, 2016
They where very good, and return my e-mails with the info I requested.

Top New Chevrolet Volt Matches from Best Chevrolet

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $32,227

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $32,227 with Comfort Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $36,774

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 13 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $36,774 with Navigation System, Comfort Package, Driver Confidence Package
2Exact Matches
Price Range $33,995 - $35,510

Thompson Auto Group

Nashua, NH (32 miles
4 reviews

Latest Thompson Auto Group User Review

Dec 1, 2015
arama1
0
good

Top New Chevrolet Volt Matches from Thompson Auto Group

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/652bf095a514425ca41334149d164b5d.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $33,995

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Heather Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $33,995 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/114e00dc8d3e4bfe97e7c303d1827d41.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $35,510

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $35,510 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Navigation System, Comfort Package
2Exact Matches
Price Range $34,455 - $39,830

Lannan Chevrolet of Woburn

Woburn, MA (10 miles
3 reviews

Latest Lannan Chevrolet of Woburn User Review

Oct 23, 2015
Had no information on vehicle when they called me back, then a week later sent me an email saying the car was sold. Never getting me the information I asked for, like the price !!!!

Top New Chevrolet Volt Matches from Lannan Chevrolet of Woburn

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/stock_images/5/2016CHC310002_640/2016CHC310002_640_01.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $34,455

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,455 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/25/10/41/2016_chevrolet_volt-pic-6668295771183865835-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $39,830

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 13 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,830 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
2Exact Matches
Price Range $39,172 - $40,102

Tasca Chevrolet

Woonsocket, RI (33 miles
2 reviews

Latest Tasca Chevrolet User Review

Feb 5, 2016
Website listed lower miles and a clean carfax on a car with a front end collision.I scheduled a test drive on a car that they shipped out that morningon me,and when I showed up they didn't know what to say....waste of time !!

Top New Chevrolet Volt Matches from Tasca Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/10/01/36/2016_chevrolet_volt-pic-6184420110523685994-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $39,172

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,172 with Bluetooth, Leather Seats, Driver Confidence Package, Navigation System
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $40,102

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $40,102 with Bluetooth, Leather Seats, Driver Confidence Package, Navigation System
2Exact Matches
Price Range $33,031 - $33,226

Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

Haverhill, MA (29 miles
7 reviews

Latest Bill Deluca Chevrolet Buick GMC User Review

Dec 3, 2015
TedPantelakis
5
I give them a good rating..

Top New Chevrolet Volt Matches from Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/04/14/09/2016_chevrolet_volt-pic-7404048886550058510-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $33,031

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Kinetic Blue Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $33,031 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/10/19/37/2016_chevrolet_volt-pic-7367198298562168937-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $33,226

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $33,226 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
1Exact Matches
Price Range $38,840

Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

Andover, MA (22 miles
7 reviews

Latest Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac User Review

Feb 1, 2016
pauldaly
0
Very nice and extremely personable. But not pushy.

Top New Chevrolet Volt Matches from Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $38,840

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 13 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $38,840
1Exact Matches
Price Range $34,259

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Chevrolet Volt Matches from Diamond Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/07/08/06/2016_chevrolet_volt-pic-7998492550803848773-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $34,259

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Heather Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $34,259 with Comfort Package
1Exact Matches
Price Range $32,075

Copeland Chevrolet

Brockton, MA (21 miles
5 reviews

Latest Copeland Chevrolet User Review

Jan 20, 2016
Copeland Chevy made numerous emails after I first contact them about the car. But No response after I made a offer on the car! Very unprofessional.

Top New Chevrolet Volt Matches from Copeland Chevrolet

http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/a7/02/19/86-b68d-4e20-a50d-e512cc4889c0/image-1.jpg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $32,075

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 12 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Blue Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $32,075 with Alloy Wheels
1Exact Matches
Price Range Unknown

Quirk Chevrolet Manchester

Manchester, NH (46 miles
4 reviews

Latest Quirk Chevrolet Manchester User Review

Jun 11, 2015
Everyone at Quirk did a good job. They adjusted to our schedule and had car prepped and ready quickly. They responded to our requests and we are very happy with our car so far!

Top New Chevrolet Volt Matches from Quirk Chevrolet Manchester

http://images.dealer.com/evox/color_0640_001/10770/10770_cc0640_001_G1W.jpg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Manchester, NH 03103

Price: Negotiable

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale
1Exact Matches
Price Range $33,928

Salvadore Auto Group

Gardner, MA (50 miles
4 reviews

Latest Salvadore Auto Group User Review

Oct 25, 2015
Didn't have the truck we needed

Top New Chevrolet Volt Matches from Salvadore Auto Group

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $33,928

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Heather Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $33,928
1Exact Matches
Price Range $39,830

Amesbury Chevrolet

Amesbury, MA (34 miles
3 reviews

Latest Amesbury Chevrolet User Review

Feb 4, 2016
I had a specific question regarding the gear ratio of a used truck. I sent this dealership a message. Not only did they promptly respond, they send me pictures of the vehicles codes further proving the information found. I drove nearly 2 hours and crossed 2 states to go see the truck. It was exactly as they discribed. I bought the truck and they delivered it to me. I had spent 3 months looking for a truck and glad I drove to Amesbury Chevrolet to buy one.

Top New Chevrolet Volt Matches from Amesbury Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/22/18/51/2016_chevrolet_volt-pic-1659371479315130075-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Amesbury, MA 01913

Price: $39,830

Location: Amesbury, MA 01913

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,830 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
1Exact Matches
Price Range $36,175

Commonwealth Motors

Lawrence, MA (25 miles
18 reviews

Latest Commonwealth Motors User Review

Feb 6, 2016
The card it's good condition the office inside have problems we desire no buy the card

Top New Chevrolet Volt Matches from Commonwealth Motors

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/23/11/06/2016_chevrolet_volt-pic-288840522690461308-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Lawrence, MA 01841

Price: $36,175

Location: Lawrence, MA 01841

Average time on market: 13 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $36,175 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
1Exact Matches
Price Range $35,194

Hurd Auto Mall

Johnston, RI (43 miles
8 reviews

Latest Hurd Auto Mall User Review

May 22, 2015
Very attentive. I was ready to purchase a new truck, and they were nothing but professional which made the process very quick and easy.

Top New Chevrolet Volt Matches from Hurd Auto Mall

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/05/00/24/2016_chevrolet_volt-pic-454496161864559254-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt LT Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $35,194

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 12 days Transmission: Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2016 Chevrolet Volt LT for sale - $35,194 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Comfort Package
1Exact Matches
Price Range $41,090

Colonial West Chevrolet

Fitchburg, MA (39 miles
8 reviews

Latest Colonial West Chevrolet User Review

Dec 8, 2015
Very responsive and pleasant

Top New Chevrolet Volt Matches from Colonial West Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/31/22/40/2016_chevrolet_volt-pic-3412364710306352406-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: $41,090

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 13 days Transmission: Automatic Description: New 2016 Chevrolet Volt Premier for sale - $41,090

All Volt Incentives

No incentives available unless you meet one of the criteria to the right.