New 2015 / 2016 Chevrolet Malibu For Sale Near Springfield, MA

Front-quarter view at the New York Int'l Auto Show

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2014 Chevrolet Malibu LTZ2 Review
by Rich

Torque !!!

Very good looking car and great performance. Quick through the turns and fun on the highway. Not exactly a family car, who needs a baby with whiplash ?!? Hidden compartment really isnt hidden anymore and the manual shifting could have been by the shifter and not a toggle button.

This model has incentives available - save $500 in cash back!   View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Malibu. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

21Exact Matches
Price Range $23,854 - $35,166

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Diamond Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/06/12/27/2016_chevrolet_malibu-pic-4206230797481031452-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $23,854

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,854 with Bluetooth
http://imageonthefly.autodatadirect.com/images/?width=1200&height=900&IMG=USC60CHC111A01300.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $24,033

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,033 with Alloy Wheels
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/3a/84/59/e9-b8e2-44e8-b752-44c7096fc378/image-1.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $24,033

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,033 with Alloy Wheels
18Exact Matches
Price Range $23,440 - $35,555

Richard Chevrolet Incorporated

Cheshire, CT (42 miles
21 reviews

Latest Richard Chevrolet Incorporated User Review

Feb 7, 2016
Great dealership worked well with us and what we needed. However it was a 45 minute drive to get to them and when we got there for our scheduled appointment time the car was not there. We made another appointment to sign the papers for the car and the guy was very rude saying we were late for our 11:30 appointment when our appointment wasn't until 12! They also gave me a copy of the title form and when I went to DMV I couldn't do the application for title because it needed to be the original form ( not a copy) the DMV workers said a dealership should know better than that! Overall I am happy with the car but no the service!

Top New Chevrolet Malibu Matches from Richard Chevrolet Incorporated

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/09/14/50/2016_chevrolet_malibu-pic-1723038582209840665-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: $23,440

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,440 with Navigation System, Bluetooth
http://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/o5/TO/WG/sG/Wh/Rt/3u/2r/Vt/pa/TA_640.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: $23,995

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,995 with Bluetooth, Navigation System
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: $23,995

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,995 with Bluetooth, Navigation System
14Exact Matches
Price Range $20,995 - $30,416

Loehmann Blasius Chevrolet Cadillac

Waterbury, CT (44 miles
11 reviews

Latest Loehmann Blasius Chevrolet Cadillac User Review

Jan 16, 2016
10 out of 10

Top New Chevrolet Malibu Matches from Loehmann Blasius Chevrolet Cadillac

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Waterbury, CT 06705

Price: $20,995

Location: Waterbury, CT 06705

Average time on market: 159 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Granite Description: New 2015 Chevrolet Malibu LT for sale - $20,995 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Waterbury, CT 06705

Price: $21,626

Location: Waterbury, CT 06705

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $21,626 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Waterbury, CT 06705

Price: $22,648

Location: Waterbury, CT 06705

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $22,648 with Bluetooth
11Exact Matches
Price Range $23,995 - $34,260

Central Chevrolet Inc

West Springfield, MA (1 miles
6 reviews

Latest Central Chevrolet Inc User Review

Feb 5, 2016
Good response but did not go

Top New Chevrolet Malibu Matches from Central Chevrolet Inc

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in West Springfield, MA 01089

Price: $23,995

Location: West Springfield, MA 01089

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Met Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,995 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/29/20/41/2016_chevrolet_malibu-pic-5657859233879553101-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in West Springfield, MA 01089

Price: $26,085

Location: West Springfield, MA 01089

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit Wht Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,085 with Bluetooth, Leather Seats
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/31/04/21/2016_chevrolet_malibu-pic-7995356016410490367-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in West Springfield, MA 01089

Price: $26,085

Location: West Springfield, MA 01089

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silv Ice Met Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,085 with Bluetooth, Leather Seats
11Exact Matches
Price Range $20,715 - $27,785

Balise Chevrolet Buick GMC

Springfield, MA (1 miles
8 reviews

Latest Balise Chevrolet Buick GMC User Review

Dec 25, 2015
Responded via email once. Tried calling, left a message, no return call. Emailed again saying they haven't been able to reach me.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Balise Chevrolet Buick GMC

http://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/uV/Qp/Ym/0n/GS/Lf/f4/Nt/gh/PE/vg_640.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Springfield, MA 01105

Price: $20,715

Location: Springfield, MA 01105

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $20,715 with Bluetooth, Remote Start, Alloy Wheels
http://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/2x/MP/wV/2N/6K/6r/SR/w2/3E/Zf/YA_640.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Springfield, MA 01105

Price: $25,790

Location: Springfield, MA 01105

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,790 with Bluetooth, Remote Start, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package
http://s3.amazonaws.com/photos.ecarlist.com/SP/Pe/cG/Y1/io/Mk/CC/ew/Fv/BT/3w_640.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Springfield, MA 01105

Price: $25,790

Location: Springfield, MA 01105

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Crystal Red Tintcoat Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,790 with Bluetooth, Navigation System, Alloy Wheels
8Exact Matches
Price Range $19,390 - $27,995

Bertera Chevrolet

Palmer, MA (14 miles
4 reviews

Latest Bertera Chevrolet User Review

Feb 7, 2016
Great experience!

Top New Chevrolet Malibu Matches from Bertera Chevrolet

https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/9ba0420958854b87ae438915fbb62140.jpg

2016 Chevrolet Malibu Used Cars in Palmer, MA 01069

Price: $19,390

Location: Palmer, MA 01069

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu for sale - $19,390 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/bf98518f63074dedb7574469cfeb9514.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Palmer, MA 01069

Price: $22,085

Location: Palmer, MA 01069

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $22,085 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/cd9407f4cd9f4e3bbca984b9580500a3.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Palmer, MA 01069

Price: $22,085

Location: Palmer, MA 01069

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $22,085 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
8Exact Matches
Price Range $22,500 - $36,550

Premier Chevrolet

Brooklyn, CT (41 miles
6 reviews

Latest Premier Chevrolet User Review

Jan 19, 2016
Truck sold but have been working to find another suitable truck.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Premier Chevrolet

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu L Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $22,500

Location: Brooklyn, CT 06234

Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Malibu L for sale - $22,500 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $23,985

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 159 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Description: New 2015 Chevrolet Malibu LT for sale - $23,985 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $26,790

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,790 with Bluetooth
5Exact Matches
Price Range $25,375 - $32,411

Salvadore Auto Group

Gardner, MA (44 miles
4 reviews

Latest Salvadore Auto Group User Review

Oct 25, 2015
Didn't have the truck we needed

Top New Chevrolet Malibu Matches from Salvadore Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/08/28/02/00/2015_chevrolet_malibu-pic-5037453048417884132-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $25,375

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 159 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Butte Red Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,375 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $25,520

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,520 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $26,357

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,357 with Bluetooth
4Exact Matches
Price Range Unknown

Dillon Chevrolet

Greenfield, MA (34 miles
1 review

Latest Dillon Chevrolet User Review

Nov 25, 2015
terryae
0
Calls back and very friendly, helpful and efficient.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Dillon Chevrolet

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10543/10543_cc0640_032_G1Wx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: Negotiable

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale with Bluetooth, Leather Seats
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10543/10543_cc0640_032_G7Tx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: Negotiable

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale with Bluetooth, Leather Seats
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10543/10543_cc0640_032_GAZx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: Negotiable

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale with Bluetooth, Leather Seats
4Exact Matches
Price Range $26,085 - $31,885

Bedard Bros Auto Sales

Cheshire, MA (43 miles
3 reviews

Latest Bedard Bros Auto Sales User Review

Feb 2, 2016
Very nice staff went above and beyond would definitely recommend

Top New Chevrolet Malibu Matches from Bedard Bros Auto Sales

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/17/11/07/2016_chevrolet_malibu-pic-4028607108532369234-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Cheshire, MA 01225

Price: $26,085

Location: Cheshire, MA 01225

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,085 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/stock_images/5/2016CHC110005_640/2016CHC110005_640_01.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Cheshire, MA 01225

Price: $26,790

Location: Cheshire, MA 01225

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,790 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/stock_images/2/23159.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Cheshire, MA 01225

Price: $27,940

Location: Cheshire, MA 01225

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $27,940 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
4Exact Matches
Price Range $19,393 - $25,314

Gengras Chevrolet

East Hartford, CT (23 miles
9 reviews

Latest Gengras Chevrolet User Review

Feb 10, 2016
Great

Top New Chevrolet Malibu Matches from Gengras Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/14/22/20/2015_chevrolet_malibu-pic-3617965223100631678-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $19,393

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $19,393 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/01/01/11/28/2015_chevrolet_malibu-pic-2855958411328036414-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $20,893

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $20,893 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/28/17/26/2016_chevrolet_malibu-pic-8337102455139744199-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $24,136

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $24,136 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
3Exact Matches
Price Range $25,271 - $27,398

O'Neills Chevrolet Buick Incorporated

Avon, CT (24 miles
10 reviews

Latest O'Neills Chevrolet Buick Incorporated User Review

Feb 5, 2016
Good response but did not go

Top New Chevrolet Malibu Matches from O'Neills Chevrolet Buick Incorporated

http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/35/a4/ed/6a-a934-4090-b806-9c2d5c3f00ce/image-1.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Avon, CT 06001

Price: $25,271

Location: Avon, CT 06001

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,271 with Aluminum Wheels
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Avon, CT 06001

Price: $25,636

Location: Avon, CT 06001

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Autumn Bronze Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,636 with Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/31/13/39/2016_chevrolet_malibu-pic-8145493760868829838-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Avon, CT 06001

Price: $27,398

Location: Avon, CT 06001

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $27,398 with Aluminum Wheels
3Exact Matches
Price Range $23,648 - $33,365

Carter Chevrolet Co, Inc.

Manchester, CT (23 miles
1 review

Latest Carter Chevrolet Co, Inc. User Review

Apr 11, 2015
I asked them a question about the truck I was looking for . They called me with in ten minutes . I set up an appointment and bought it . The sales team there were great .

Top New Chevrolet Malibu Matches from Carter Chevrolet Co, Inc.

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Manchester, CT 06040

Price: $23,648

Location: Manchester, CT 06040

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,648 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Manchester, CT 06040

Price: $26,782

Location: Manchester, CT 06040

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,782 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu Premier Used Cars in Manchester, CT 06040

Price: $33,365

Location: Manchester, CT 06040

Average time on market: 12 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu Premier for sale - $33,365 with Bluetooth, Navigation System, Leather Seats
2Exact Matches
Price Range $25,895 - $29,495

Burke Chevrolet

Northampton, MA (17 miles
3 reviews

Latest Burke Chevrolet User Review

Feb 7, 2016
They got back to me right away. Thank you!

Top New Chevrolet Malibu Matches from Burke Chevrolet

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_GANx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $25,895

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,895
http://cdn.getauto.com/photos/8/234258/1c/1G1ZF5SX2GF194057-1c.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT2 Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $29,495

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 15 days Transmission: Automatic Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT2 for sale - $29,495 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
2Exact Matches
Price Range $24,339 - $26,314

Davidson Chevrolet Incorporated

Canton, CT (25 miles
5 reviews

Latest Davidson Chevrolet Incorporated User Review

Dec 1, 2014
Went to see car and drive. In storage so packed with cars that we couldn't get within 25 feet of the car.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Davidson Chevrolet Incorporated

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10543/10543_cc0640_032_G1Wx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Canton, CT 06019

Price: $24,339

Location: Canton, CT 06019

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $24,339
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_G1Wx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Canton, CT 06019

Price: $26,314

Location: Canton, CT 06019

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,314
1Exact Matches
Price Range $25,895

Bedard Bros. Chevrolet

Cheshire, MA (43 miles
No Ratings

Top New Chevrolet Malibu Matches from Bedard Bros. Chevrolet

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_GWTx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Cheshire, MA 01225

Price: $25,895

Location: Cheshire, MA 01225

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,895

All Malibu Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.