New 2015 / 2016 Chevrolet Malibu For Sale Near Boston, MA

Front-quarter view at the New York Int'l Auto Show

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2014 Chevrolet Malibu LTZ2 Review
by Rich

Torque !!!

Very good looking car and great performance. Quick through the turns and fun on the highway. Not exactly a family car, who needs a baby with whiplash ?!? Hidden compartment really isnt hidden anymore and the manual shifting could have been by the shifter and not a toggle button.

This model has incentives available - save $500 in cash back!   View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Malibu. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

41Exact Matches
Price Range $23,290 - $31,830

Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC

Attleboro, MA (33 miles
4 reviews

Latest Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC User Review

Jan 25, 2016
Elbabub
0
Very good experience. I wish the car had all the bells & whistles I wanted!

Top New Chevrolet Malibu Matches from Al Cerrone Chevrolet-Buick-GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/27/11/46/2015_chevrolet_malibu-pic-7368330785256237125-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $23,290

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,290
http://cdn.getauto.com/photos/7/233347/1c/1G11B5SL8FF308079-1c.jpg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $23,290

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Silver Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,290
http://cdn.getauto.com/photos/7/233347/1c/1G11B5SL4FF312176-1c.jpg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $23,290

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,290
38Exact Matches
Price Range Unknown

Quirk Chevrolet

Braintree, MA (10 miles
12 reviews

Latest Quirk Chevrolet User Review

Dec 22, 2015
they replied but can not talk money unless you go in. what is the point of having an internet sale rep if they can not do anything. If I had the time to go in I would.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Quirk Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/09/25/17/43/2016_chevrolet_malibu-pic-1143831969919286668-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: Negotiable

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/09/28/22/58/2016_chevrolet_malibu-pic-1206166014825890679-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: Negotiable

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/09/28/22/58/2016_chevrolet_malibu-pic-3051993295447800647-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Braintree, MA 02184

Price: Negotiable

Location: Braintree, MA 02184

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Champagne Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale
21Exact Matches
Price Range $23,854 - $35,166

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Diamond Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/06/12/27/2016_chevrolet_malibu-pic-4206230797481031452-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $23,854

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,854 with Bluetooth, Aluminum Wheels
http://imageonthefly.autodatadirect.com/images/?width=1200&height=900&IMG=USC60CHC111A01300.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $24,033

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,033 with Alloy Wheels
http://vehicleimages.s3.amazonaws.com/3a/84/59/e9-b8e2-44e8-b752-44c7096fc378/image-1.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $24,033

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,033 with Alloy Wheels
21Exact Matches
Price Range $23,164 - $35,833

Hurd Auto Mall

Johnston, RI (43 miles
8 reviews

Latest Hurd Auto Mall User Review

May 22, 2015
Very attentive. I was ready to purchase a new truck, and they were nothing but professional which made the process very quick and easy.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Hurd Auto Mall

http://i.autouplinktech.com/c640/477850ba0de7494b94d51e37b1cce1b8.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $23,164

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,164 with Alloy Wheels
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $23,421

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,421 with Aluminum Wheels
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $23,704

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,704 with Bluetooth, Aluminum Wheels
19Exact Matches
Price Range $23,390 - $29,245

Colonial South Chevrolet

North Dartmouth, MA (50 miles
9 reviews

Latest Colonial South Chevrolet User Review

Jan 24, 2016
Found a nice truck from them but just not able to make a deal that would work for me.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Colonial South Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/04/02/16/17/2015_chevrolet_malibu-pic-9116143485985379125-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $23,390

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,390
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/09/22/04/38/2015_chevrolet_malibu-pic-638870342636805714-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $23,390

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,390
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/12/17/41/2016_chevrolet_malibu-pic-1003512418714932905-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in North Dartmouth, MA 02747

Price: $23,390

Location: North Dartmouth, MA 02747

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,390
18Exact Matches
Price Range $18,164 - $27,435

Best Chevrolet

Hingham, MA (15 miles
9 reviews

Latest Best Chevrolet User Review

Jan 12, 2016
They where very good, and return my e-mails with the info I requested.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Best Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/05/10/22/2016_chevrolet_malibu-pic-1652718305069549786-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $18,164

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $18,164 with Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/04/10/59/2016_chevrolet_malibu-pic-5022102570267464630-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $18,599

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $18,599 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/06/11/28/2016_chevrolet_malibu-pic-6577693219631559322-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Hingham, MA 02043

Price: $19,599

Location: Hingham, MA 02043

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $19,599 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start
17Exact Matches
Price Range $17,968 - $28,085

Commonwealth Motors

Lawrence, MA (25 miles
18 reviews

Latest Commonwealth Motors User Review

Feb 6, 2016
The card it's good condition the office inside have problems we desire no buy the card

Top New Chevrolet Malibu Matches from Commonwealth Motors

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/6b695b95f154423e87189717562152b8.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Lawrence, MA 01841

Price: $17,968

Location: Lawrence, MA 01841

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $17,968 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/405ef0306e8f44f4a3d38f1511dbc232.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Lawrence, MA 01841

Price: $18,468

Location: Lawrence, MA 01841

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $18,468 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/41c9cbb503e7451e82d5735e36379abc.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Lawrence, MA 01841

Price: $19,468

Location: Lawrence, MA 01841

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $19,468 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System
16Exact Matches
Price Range $22,507 - $27,402

Pride Motor Group

Lynn, MA (8 miles
4 reviews

Latest Pride Motor Group User Review

Dec 10, 2015
they never had the car. the car they have is a different color

Top New Chevrolet Malibu Matches from Pride Motor Group

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $22,507

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $22,507 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $22,507

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $22,507 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Lynn, MA 01905

Price: $22,756

Location: Lynn, MA 01905

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $22,756 with Bluetooth
16Exact Matches
Price Range $24,055 - $35,815

Balise Chevrolet of Warwick

Warwick, RI (47 miles
13 reviews

Latest Balise Chevrolet of Warwick User Review

Jan 18, 2016
Communicated via website chat, very nice, helpful and tried to give me what I wanted. However, the car I was looking at stated that it had a sunroof/moonroof and the pictures didn't show one. When I asked and she went out to look at the car and it did not. She said they could have one installed from a very reputable company, she was very nice. But, a week and a half later and the ads still states that it has a sunroof/moonroof. On the red MKZ, they should correct their mistake.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Balise Chevrolet of Warwick

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $24,055

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,055 with Navigation System, Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $24,055

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Blue Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,055 with Navigation System, Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Warwick, RI 02888

Price: $24,055

Location: Warwick, RI 02888

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,055 with Navigation System, Bluetooth
15Exact Matches
Price Range $20,240 - $27,526

Copeland Chevrolet

Brockton, MA (21 miles
5 reviews

Latest Copeland Chevrolet User Review

Jan 20, 2016
Copeland Chevy made numerous emails after I first contact them about the car. But No response after I made a offer on the car! Very unprofessional.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Copeland Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/16/07/58/2016_chevrolet_malibu-pic-996777681311443831-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $20,240

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $20,240 with Alloy Wheels, Convenience Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/15/15/13/2016_chevrolet_malibu-pic-5107360192219016217-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $21,128

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $21,128 with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Convenience Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/01/12/15/2016_chevrolet_malibu-pic-3160482738477577233-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Brockton, MA 02301

Price: $21,176

Location: Brockton, MA 02301

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $21,176 with Aluminum Wheels, Convenience Package
14Exact Matches
Price Range $23,390 - $34,525

Herb Chambers Chevrolet of Danvers

Danvers, MA (14 miles
2 reviews

Latest Herb Chambers Chevrolet of Danvers User Review

Feb 2, 2016
Courteous but won't negotiate on price.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Herb Chambers Chevrolet of Danvers

http://images.dealer.com/autodata/us/stockphoto-color/2016/USC60CHC391A0/GLJ.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $23,390

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ashen Gray Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,390
http://images.dealer.com/autodata/us/stockphoto-color/2016/USC60CHC391A0/GWT.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $23,390

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,390
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/08/04/03/54/2016_chevrolet_malibu-pic-8148754648520283787-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Danvers, MA 01923

Price: $23,440

Location: Danvers, MA 01923

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,440
13Exact Matches
Price Range $23,649 - $35,513

Tasca Chevrolet

Woonsocket, RI (33 miles
2 reviews

Latest Tasca Chevrolet User Review

Feb 5, 2016
Website listed lower miles and a clean carfax on a car with a front end collision.I scheduled a test drive on a car that they shipped out that morningon me,and when I showed up they didn't know what to say....waste of time !!

Top New Chevrolet Malibu Matches from Tasca Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/16/00/00/2016_chevrolet_malibu-pic-5734839662858393136-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $23,649

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,649 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $23,649

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,649 with Bluetooth
http://akimage.vinsolutions.com/v/378810000/378819170/r640c8454

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $26,358

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,358 with Bluetooth, Technology Package
12Exact Matches
Price Range $14,994 - $29,495

McGee Chevrolet

Raynham, MA (31 miles
20 reviews

Latest McGee Chevrolet User Review

Feb 4, 2016
I contacted them over the phone, they responded but they are pretty far away from me, so I ended up buying somewhere else. I tried to negotiate over the phone and they were not interested in doing that, and I did not want to make the drive without having a price settled.

Top New Chevrolet Malibu Matches from McGee Chevrolet

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/19d24595920644f8bae9321666c494cc.jpg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $14,994

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $14,994 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/stock_images/5/2016CHC390001_640/2016CHC390001_640_01.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $15,390

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $15,390 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/943af19caa1d43adad88908451e2adb6.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $18,085

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $18,085 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
10Exact Matches
Price Range $23,988 - $37,188

Paul Masse Chevrolet East Providence

East Providence, RI (40 miles
16 reviews

Latest Paul Masse Chevrolet East Providence User Review

Feb 9, 2016
JoseOte
0
I receive a card thanking for my interest in buying a car from them

Top New Chevrolet Malibu Matches from Paul Masse Chevrolet East Providence

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $23,988

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,988 with Bluetooth, Navigation System, Remote Start
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $26,288

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,288 with Navigation System, Bluetooth, Technology Package
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in East Providence, RI 02914

Price: $26,288

Location: East Providence, RI 02914

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,288 with Bluetooth, Navigation System, Technology Package
10Exact Matches
Price Range $23,755 - $26,860

Amesbury Chevrolet

Amesbury, MA (34 miles
3 reviews

Latest Amesbury Chevrolet User Review

Feb 4, 2016
I had a specific question regarding the gear ratio of a used truck. I sent this dealership a message. Not only did they promptly respond, they send me pictures of the vehicles codes further proving the information found. I drove nearly 2 hours and crossed 2 states to go see the truck. It was exactly as they discribed. I bought the truck and they delivered it to me. I had spent 3 months looking for a truck and glad I drove to Amesbury Chevrolet to buy one.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Amesbury Chevrolet

http://cdn.getauto.com/photos/5/233565/1c/1G11B5SLXFF334313-1c.jpg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Amesbury, MA 01913

Price: $23,755

Location: Amesbury, MA 01913

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,755 with Bluetooth
http://cdn.getauto.com/photos/5/233565/1c/1G1ZE5ST6GF195308-1c.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Amesbury, MA 01913

Price: $26,790

Location: Amesbury, MA 01913

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,790 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/22/20/44/2016_chevrolet_malibu-pic-4912763616652206695-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Amesbury, MA 01913

Price: $26,860

Location: Amesbury, MA 01913

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $26,860 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
9Exact Matches
Price Range Unknown

Quirk Chevrolet Manchester

Manchester, NH (46 miles
4 reviews

Latest Quirk Chevrolet Manchester User Review

Jun 11, 2015
Everyone at Quirk did a good job. They adjusted to our schedule and had car prepped and ready quickly. They responded to our requests and we are very happy with our car so far!

Top New Chevrolet Malibu Matches from Quirk Chevrolet Manchester

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/13/01/26/2016_chevrolet_malibu-pic-3797864706456189205-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Manchester, NH 03103

Price: Negotiable

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Tan Tan Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale with Convenience Package
http://images.dealer.com/autodata/us/stockphoto-color/2016/USC60CHC111C0/G1M.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Manchester, NH 03103

Price: Negotiable

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale
http://images.dealer.com/autodata/us/stockphoto-color/2016/USC60CHC111C0/GB8.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Manchester, NH 03103

Price: Negotiable

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale
9Exact Matches
Price Range $23,665 - $24,195

Thompson Auto Group

Nashua, NH (32 miles
4 reviews

Latest Thompson Auto Group User Review

Dec 1, 2015
arama1
0
good

Top New Chevrolet Malibu Matches from Thompson Auto Group

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/d2d02e4def694476bc32e55158dcd00e.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $23,665

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,665 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/07/31/10/54/2015_chevrolet_malibu-pic-4656013384962764610-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $23,860

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,860 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/08/03/03/59/2015_chevrolet_malibu-pic-2525205177157408086-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $23,860

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 166 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,860 with Bluetooth, Navigation System, Aluminum Wheels
9Exact Matches
Price Range $21,755 - $25,903

Mirak Chevrolet, Inc.

Arlington, MA (7 miles
14 reviews

Latest Mirak Chevrolet, Inc. User Review

Feb 5, 2016
Great they emailed a couple messages thanking me also called on phone very friendly unfortunately the car had been sold

Top New Chevrolet Malibu Matches from Mirak Chevrolet, Inc.

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $21,755

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $21,755 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $22,260

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $22,260 with Bluetooth
http://akimage.vinsolutions.com/v/378360000/378368493/r640c6401

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Arlington, MA 02476

Price: $23,118

Location: Arlington, MA 02476

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $23,118 with Bluetooth
9Exact Matches
Price Range $23,290 - $35,555

Tracy Chevrolet Cadillac

Plymouth, MA (34 miles
3 reviews

Latest Tracy Chevrolet Cadillac User Review

Apr 7, 2015
I would buy from them again. Pleasant experience.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Tracy Chevrolet Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/17/08/15/2015_chevrolet_malibu-pic-1154360655492911292-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $23,290

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 166 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,290 with Bluetooth
http://cdn.getauto.com/photos/5/7995/1c/1G1ZB5ST8GF201747-1c.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $24,320

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Gaz Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,320 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/31/15/37/2016_chevrolet_malibu-pic-4677955906830090353-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $25,895

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,895 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
8Exact Matches
Price Range $22,864 - $26,790

Lannan Chevrolet of Woburn

Woburn, MA (10 miles
3 reviews

Latest Lannan Chevrolet of Woburn User Review

Oct 23, 2015
Had no information on vehicle when they called me back, then a week later sent me an email saying the car was sold. Never getting me the information I asked for, like the price !!!!

Top New Chevrolet Malibu Matches from Lannan Chevrolet of Woburn

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/12/18/00/2016_chevrolet_malibu-pic-8212105665839550654-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $22,864

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $22,864 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/12/18/00/2016_chevrolet_malibu-pic-7341035179175567438-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $22,864

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gold Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $22,864 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/12/22/55/2016_chevrolet_malibu-pic-2383823019869742656-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $22,864

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $22,864 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
7Exact Matches
Price Range $18,516 - $22,857

Herb Connolly Chevrolet

Framingham, MA (18 miles
22 reviews

Latest Herb Connolly Chevrolet User Review

Jan 26, 2016
Service was good, but not much negotiation

Top New Chevrolet Malibu Matches from Herb Connolly Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/03/12/40/2016_chevrolet_malibu-pic-9087742279949821348-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $18,516

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Butte Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $18,516 with Alloy Wheels, Convenience Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/27/13/21/2016_chevrolet_malibu-pic-4243835337301987749-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $19,575

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $19,575 with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Convenience Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/27/12/50/2016_chevrolet_malibu-pic-8140011016218871348-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Framingham, MA 01702

Price: $21,033

Location: Framingham, MA 01702

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $21,033 with Alloy Wheels
6Exact Matches
Price Range Unknown

Lannan Chevrolet of Lowell

Lowell, MA (22 miles
2 reviews

Latest Lannan Chevrolet of Lowell User Review

Dec 30, 2015
Very Professional group. We needed a car quickly and they had the used car we were looking for. Got back to us fast. Completed transaction the next day and worked around our schedule.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Lannan Chevrolet of Lowell

http://i.autouplinktech.com/t640/027223F59AC6FE81633FFD4E530B00CD.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: Negotiable

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale
http://i.autouplinktech.com/t640/98232854A86B204D1C4C4283F8232FD1.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: Negotiable

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Lowell, MA 01852

Price: Negotiable

Location: Lowell, MA 01852

Average time on market: 84 days Transmission: Manual Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale
5Exact Matches
Price Range $25,375 - $32,411

Salvadore Auto Group

Gardner, MA (50 miles
4 reviews

Latest Salvadore Auto Group User Review

Oct 25, 2015
Didn't have the truck we needed

Top New Chevrolet Malibu Matches from Salvadore Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/08/28/02/00/2015_chevrolet_malibu-pic-5037453048417884132-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $25,375

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 159 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Butte Red Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,375 with Bluetooth
http://akimage.vinsolutions.com/v/382140000/382145044/r640c4907

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $25,520

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,520 with Bluetooth
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $26,357

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,357 with Bluetooth
5Exact Matches
Price Range $26,149 - $28,124

Betley Chevrolet Buick

Derry, NH (40 miles
3 reviews

Latest Betley Chevrolet Buick User Review

Nov 26, 2015
Great Experience I liked the Truck alot. Car Dealer Today don't want to discount the Top salling Vehicles with out using the manf. Incentive. Very nice and Respectful If I can't find a better deal I'll go back.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Betley Chevrolet Buick

http://images.cobaltgroup.com/RTT/Chevrolet/2015/1951453/default/ext_GLJ_deg01x152.jpg

2015 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Derry, NH 03038

Price: $26,149

Location: Derry, NH 03038

Average time on market: 159 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ashen Gray Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,149 with Bluetooth, Navigation System, Leather Seats
http://cdn.getauto.com/photos/6/231276/1c/1G1ZE5ST2GF191725-1c.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Derry, NH 03038

Price: $28,124

Location: Derry, NH 03038

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $28,124 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_GANx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Derry, NH 03038

Price: Negotiable

Location: Derry, NH 03038

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale
4Exact Matches
Price Range $23,890 - $27,085

Colonial Chevrolet

Acton, MA (20 miles
6 reviews

Latest Colonial Chevrolet User Review

Dec 19, 2015
Very nice to deal with

Top New Chevrolet Malibu Matches from Colonial Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/09/22/04/38/2015_chevrolet_malibu-pic-638870342636805714-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $23,890

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 166 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,890
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/09/22/04/38/2015_chevrolet_malibu-pic-638870342636805714-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $23,990

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,990
http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/USC40CHC111A022000.jpg

2015 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $26,985

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 159 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2015 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,985
4Exact Matches
Price Range $25,734 - $28,749

Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

Haverhill, MA (29 miles
7 reviews

Latest Bill Deluca Chevrolet Buick GMC User Review

Dec 3, 2015
TedPantelakis
5
I give them a good rating..

Top New Chevrolet Malibu Matches from Bill Deluca Chevrolet Buick GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/03/03/39/2016_chevrolet_malibu-pic-7714206515320933674-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $25,734

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,734 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://cdn.getauto.com/photos/9/155519/1c/1G1ZE5ST1GF177086-1c.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $25,864

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,864 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_G7Qx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Haverhill, MA 01832

Price: $28,680

Location: Haverhill, MA 01832

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $28,680
3Exact Matches
Price Range $23,665 - $29,495

Muzi Chevrolet

Needham Heights, MA (9 miles
3 reviews

Latest Muzi Chevrolet User Review

Dec 2, 2015
Good

Top New Chevrolet Malibu Matches from Muzi Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/25/17/45/2016_chevrolet_malibu-pic-1303827433248841142-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $23,665

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 83 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,665
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/26/23/19/2016_chevrolet_malibu-pic-4183664542600217094-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $26,135

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,135 with Convenience Package
https://pictures.dealer.com/m/muzichevrolet/1260/0281ef9641cda27246a75582593884f9x.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT2 Used Cars in Needham Heights, MA 02494

Price: $29,495

Location: Needham Heights, MA 02494

Average time on market: 15 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT2 for sale - $29,495
3Exact Matches
Price Range $25,895 - $26,790

Colonial West Chevrolet

Fitchburg, MA (39 miles
8 reviews

Latest Colonial West Chevrolet User Review

Dec 8, 2015
Very responsive and pleasant

Top New Chevrolet Malibu Matches from Colonial West Chevrolet

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/26/16/00/2016_chevrolet_malibu-pic-6707964741513137093-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: $25,895

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,895
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/26/16/00/2016_chevrolet_malibu-pic-6707964741513137093-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: $26,290

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,290
http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/USC60CHC111D022003.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Fitchburg, MA 01420

Price: $26,790

Location: Fitchburg, MA 01420

Average time on market: 84 days Transmission: Automatic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $26,790
2Exact Matches
Price Range $19,201 - $27,566

Clay Chevrolet Hyundai

Norwood, MA (13 miles
3 reviews

Latest Clay Chevrolet Hyundai User Review

Jul 9, 2015
Great-Great Customer Service.. Highly recommend f you are looking for a New or Used Car.. I purchased the 2013 Chevy Volt..

Top New Chevrolet Malibu Matches from Clay Chevrolet Hyundai

http://cache.automotive.stringcontent.com/cotillion/vehicle_photos/5aedefc811214c82804ccbc24e27e005.jpg

2015 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $19,201

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 166 days Transmission: Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: New 2015 Chevrolet Malibu LS for sale - $19,201
http://cache.automotive.stringcontent.com/media/library/auto/USC60CHC111D022002.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT2 Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $27,566

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 15 days Transmission: Automatic Color: Black Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT2 for sale - $27,566
2Exact Matches
Price Range $25,895 - $34,260

Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

Gloucester, MA (26 miles
3 reviews

Latest Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC User Review

Feb 3, 2016
Andy8591
0
Good experience

Top New Chevrolet Malibu Matches from Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_GANx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Gloucester, MA 01930

Price: $25,895

Location: Gloucester, MA 01930

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,895 with Aluminum Wheels
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu Premier Used Cars in Gloucester, MA 01930

Price: $34,260

Location: Gloucester, MA 01930

Average time on market: 12 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu Premier for sale - $34,260 with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
2Exact Matches
Price Range $23,520 - $24,320

McLaughlin Chevrolet

Whitman, MA (20 miles
No Ratings

Latest McLaughlin Chevrolet User Review

Feb 10, 2014
Quick initial service, but stop responding the next morning after they sent the car detail sheet AM the following day. I showed up at the dealership the next AM at opening as I said I would only to find that they had sold the vehicle. I asked for confirmation in the email and tried the cell number I was given twice. It would have been considerate to here back prior to me showing up, Having said that I made the visit expecting that may be the reason. All and All they were good to deal with.

Top New Chevrolet Malibu Matches from McLaughlin Chevrolet

http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_GANx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Whitman, MA 02382

Price: $23,520

Location: Whitman, MA 02382

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $23,520
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/10952/10952_cc0640_032_G1Mx152.jpg

2016 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Whitman, MA 02382

Price: $24,320

Location: Whitman, MA 02382

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Velvet Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LS for sale - $24,320
1Exact Matches
Price Range $25,570

Durand Chevrolet

Hudson, MA (26 miles
8 reviews

Latest Durand Chevrolet User Review

Dec 10, 2015
Dealer responded quickly and was very helpful in our selection decision. Paperwork was smooth and dealership made us comfortable during the process. Fair deal and they delivered the vehicle to us.

Top New Chevrolet Malibu Matches from Durand Chevrolet

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Malibu LT Used Cars in Hudson, MA 01749

Price: $25,570

Location: Hudson, MA 01749

Average time on market: 84 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: New 2016 Chevrolet Malibu LT for sale - $25,570 with Bluetooth

All Malibu Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.