New 2015 / 2016 Cadillac XTS For Sale Near Boston, MA

Profile view. Copyright General Motors

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2013 Cadillac XTS Premium AWD Review
by Sparky222

Expensive for what is delivered, fast depreciation.

Very similar to other GM products, especially Malibu and Impala. Most distinctive feature is front led running lights. Handling a bit numb, but secure, even with magnetic ride control .Braking with Brembo fronts is excellent, acceleration not so much, but this is not a V-8, and louder than expected under full bore. Transmission shifts are silky smo...

This model has incentives available - rates as low as 4.9% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Cadillac XTS. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

16Exact Matches
Price Range Unknown

Cadillac of Norwood

Norwood, MA (13 miles
22 reviews

Latest Cadillac of Norwood User Review

Feb 6, 2016
Responded promptly!

Top New Cadillac XTS Matches from Cadillac of Norwood

https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/a8b7399f514140d58fffedb30e58ec3c.jpg

2015 Cadillac XTS Base Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Graphite Metallic Description: New 2015 Cadillac XTS Base for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/958350e76e78411994f3230c9da8a1dd.jpg

2016 Cadillac XTS Platinum Vsport AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Platinum Vsport AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/8b58d79c779d4917b583bf0fb5eedf86.jpg

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
15Exact Matches
Price Range $46,640 - $63,000

Thompson Auto Group

Nashua, NH (32 miles
4 reviews

Latest Thompson Auto Group User Review

Dec 1, 2015
arama1
0
good

Top New Cadillac XTS Matches from Thompson Auto Group

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/ff6ec2f77d82405b8589b0bd9db577be.jpg

2016 Cadillac XTS Base Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $46,640

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Base for sale - $46,640 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/090685303e814e02a3e3777da105ef7d.jpg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $50,595

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $50,595 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/a72fbfbd3fa240bca1c847caba88df4f.jpg

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $52,245

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $52,245 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
14Exact Matches
Price Range $46,780 - $73,805

Herb Chambers Cadillac of Lynnfield

Lynnfield, MA (11 miles
3 reviews

Latest Herb Chambers Cadillac of Lynnfield User Review

Aug 9, 2014
vvery good

Top New Cadillac XTS Matches from Herb Chambers Cadillac of Lynnfield

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/30/14/14/2016_cadillac_xts-pic-7748019016625323163-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Base Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $46,780

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Base for sale - $46,780
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/07/01/54/2016_cadillac_xts-pic-1177010020607153951-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $52,435

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $52,435
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/07/05/37/2016_cadillac_xts-pic-5295331792137995622-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $53,180

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $53,180 with Sunroof/Moonroof
12Exact Matches
Price Range $51,695 - $67,670

Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

Andover, MA (22 miles
7 reviews

Latest Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac User Review

Feb 1, 2016
pauldaly
0
Very nice and extremely personable. But not pushy.

Top New Cadillac XTS Matches from Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/17/19/00/2016_cadillac_xts-pic-5245079444711762974-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $51,695

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $51,695
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $54,135

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $54,135
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $54,630

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dark Adriatic Blue Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $54,630
10Exact Matches
Price Range $46,860 - $67,775

Long Cadillac

Southborough, MA (25 miles
21 reviews

Latest Long Cadillac User Review

Jan 28, 2016
42461acadia
0
Nice dealership to work with. Still shopping around for my CX-5.

Top New Cadillac XTS Matches from Long Cadillac

http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac XTS Base Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $46,860

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Gray Description: New 2016 Cadillac XTS Base for sale - $46,860 with Bluetooth, Leather Seats
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $53,890

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 48 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $53,890 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $54,465

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 48 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $54,465 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
8Exact Matches
Price Range $37,795 - $53,235

RC Olsen Cadillac

Woburn, MA (10 miles
23 reviews

Latest RC Olsen Cadillac User Review

Jan 29, 2016
Kennethvf103
0
Excellent!!!

Top New Cadillac XTS Matches from RC Olsen Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/01/16/17/2015_cadillac_xts-pic-1451423372878661470-152x114.jpeg

2015 Cadillac XTS Base Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $37,795

Location: Woburn, MA 01801

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2015 Cadillac XTS Base for sale - $37,795 with Bluetooth, Leather Seats
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/17/15/49/2016_cadillac_xts-pic-3786305672202331369-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $43,245

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $43,245 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
http://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $45,330

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $45,330 with Bluetooth, Backup Camera, Leather Seats, Navigation System
5Exact Matches
Price Range $54,240 - $66,420

Tracy Chevrolet Cadillac

Plymouth, MA (34 miles
3 reviews

Latest Tracy Chevrolet Cadillac User Review

Apr 7, 2015
I would buy from them again. Pleasant experience.

Top New Cadillac XTS Matches from Tracy Chevrolet Cadillac

http://cdn.getauto.com/photos/5/7995/1c/2G61M5S38G9116711-1c.jpg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $54,240

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 48 days Transmission: Automatic Color: Dark Adriatic Blue Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $54,240 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
http://cdn.getauto.com/photos/5/7995/1c/2G61M5S31G9117294-1c.jpg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $54,240

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 48 days Transmission: Automatic Color: Silver Coast Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $54,240 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/04/04/52/2016_cadillac_xts-pic-7746231847558882930-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $54,240

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 48 days Transmission: Automatic Color: Graphite Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $54,240 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
5Exact Matches
Price Range $52,056 - $59,847

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Cadillac XTS Matches from Diamond Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/09/20/48/2016_cadillac_xts-pic-3498582853680409066-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $52,056

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Graphite Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $52,056 with Navigation System, Alloy Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/09/20/54/2016_cadillac_xts-pic-6667299187009229013-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $53,908

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $53,908 with Navigation System, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/11/18/11/2016_cadillac_xts-pic-3176558314783717737-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $53,908

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Graphite Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $53,908 with Navigation System, Aluminum Wheels
5Exact Matches
Price Range $43,795

Acton SoCal Penske

Acton, MA (20 miles
1 review

Latest Acton SoCal Penske User Review

May 7, 2014
Fast

Top New Cadillac XTS Matches from Acton SoCal Penske

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/02/18/49/2016_cadillac_xts-pic-462315872183754946-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $43,795

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 42 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2016 Cadillac XTS for sale - $43,795 with Navigation System, Comfort Package
https://pictures.dealer.com/a/actonfleetsales/0188/830bd03d83aac7c399a4195e350683bcx.jpg

2016 Cadillac XTS Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $43,795

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 42 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: New 2016 Cadillac XTS for sale - $43,795 with Navigation System, Comfort Package
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/23/01/55/2016_cadillac_xts-pic-2935570559404679313-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Used Cars in Acton, MA 01720

Price: Negotiable

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 42 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS for sale
3Exact Matches
Price Range $55,745 - $64,040

Mastria Buick GMC Cadillac

Raynham, MA (30 miles
7 reviews

Latest Mastria Buick GMC Cadillac User Review

Jan 6, 2016
Good

Top New Cadillac XTS Matches from Mastria Buick GMC Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/13/19/29/2016_cadillac_xts-pic-349914221326838540-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $55,745

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 41 days Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $55,745 with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
http://i.autouplinktech.com/t640/CEA24CC0058D62972F8C3DEC10903A30.jpg

2016 Cadillac XTS Luxury AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $56,240

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 41 days Color: Graphite Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury AWD for sale - $56,240 with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/13/19/29/2016_cadillac_xts-pic-8403491990947487642-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Premium AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $64,040

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 33 days Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Premium AWD for sale - $64,040 with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
2Exact Matches
Price Range $54,380 - $75,125

Baker Cadillac

Leominster, MA (37 miles
7 reviews

Latest Baker Cadillac User Review

Dec 17, 2015
No pressure and their vehicles were quality

Top New Cadillac XTS Matches from Baker Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/03/16/00/2016_cadillac_xts-pic-1149156317936467972-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $54,380

Location: Leominster, MA 01453

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Coast Metallic Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $54,380 with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/18/19/12/2016_cadillac_xts-pic-980541251115335164-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Platinum Vsport AWD Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $75,125

Location: Leominster, MA 01453

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: New 2016 Cadillac XTS Platinum Vsport AWD for sale - $75,125 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
1Exact Matches
Price Range $53,395

Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

Gloucester, MA (26 miles
3 reviews

Latest Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC User Review

Feb 3, 2016
Andy8591
0
Good experience

Top New Cadillac XTS Matches from Sudbay Chevrolet Buick Cadillac GMC

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/19/20/54/2016_cadillac_xts-pic-9137054799895652337-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Gloucester, MA 01930

Price: $53,395

Location: Gloucester, MA 01930

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $53,395 with Navigation System, Alloy Wheels
1Exact Matches
Price Range $47,183

Macmulkin Chevrolet Cadillac Corvette

Nashua, NH (32 miles
3 reviews

Latest Macmulkin Chevrolet Cadillac Corvette User Review

Apr 24, 2015
Mark in corvette sales was great very helpful and friendly. Couldn't be a better experience

Top New Cadillac XTS Matches from Macmulkin Chevrolet Cadillac Corvette

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/13/17/58/2016_cadillac_xts-pic-7207647225695432438-152x114.jpeg

2016 Cadillac XTS Luxury Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $47,183

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 48 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Cadillac XTS Luxury for sale - $47,183 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System

All XTS Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.