New 2015 / 2016 Cadillac CTS For Sale Near Boston, MA

Front-quarter view.

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2009 Cadillac CTS Review
by Megan

New Caddy

Fast and Furious, Luxurious, Gorgeous inside and out, fun to drive, great sound system, many cool features, and just an amazing vehicle all around. The pearl white with camel interior and brown leather is just beautiful, and I would recommend it to anyone looking for a luxury vehicle. Really cool car!!!

This model has incentives available - rates as low as 4.9% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Cadillac CTS. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

12Exact Matches
Price Range $53,210 - $55,875

Thompson Auto Group

Nashua, NH (32 miles
4 reviews

Latest Thompson Auto Group User Review

Dec 1, 2015
arama1
0
good

Top New Cadillac CTS Matches from Thompson Auto Group

https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/d3369e3bdb9447c6b9f1b6e74630b5d4.jpg

2016 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $53,210

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 53 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $53,210 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/42031b5d02e8439e9dd38c0f0f63fe6d.jpg

2016 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $53,210

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 53 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $53,210 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/7c10b369317543e393e68fe9bb3f53cc.jpg

2016 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $53,210

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 53 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $53,210 with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
10Exact Matches
Price Range $51,885 - $62,550

Herb Chambers Cadillac of Lynnfield

Lynnfield, MA (11 miles
3 reviews

Latest Herb Chambers Cadillac of Lynnfield User Review

Aug 9, 2014
vvery good

Top New Cadillac CTS Matches from Herb Chambers Cadillac of Lynnfield

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/09/25/00/43/2015_cadillac_cts-pic-6992696014661073875-152x114.jpeg

2015 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $51,885

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 275 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Radiant Silver Description: New 2015 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $51,885 with Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/19/12/45/2016_cadillac_cts-pic-1267020500611806847-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $53,920

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 53 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Dark Adriatic Blue Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $53,920 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/12/31/03/31/2015_cadillac_cts-pic-4582777856603984935-152x114.jpeg

2015 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Lynnfield, MA 01940

Price: $54,405

Location: Lynnfield, MA 01940

Average time on market: 263 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Radiant Silver Description: New 2015 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $54,405 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
8Exact Matches
Price Range $53,285 - $67,725

Long Cadillac

Southborough, MA (25 miles
21 reviews

Latest Long Cadillac User Review

Jan 28, 2016
42461acadia
0
Nice dealership to work with. Still shopping around for my CX-5.

Top New Cadillac CTS Matches from Long Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/17/12/46/2016_cadillac_cts-pic-6172465881356341355-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $53,285

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 53 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $53,285 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
http://cdn.getauto.com/photos/2/224622/1c/1G6AW5SX0G0112725-1c.jpg

2016 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $54,280

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 53 days Transmission: Automatic Color: Red Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $54,280 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/17/12/46/2016_cadillac_cts-pic-6446728213346359446-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Southborough, MA 01772

Price: $55,750

Location: Southborough, MA 01772

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Blue Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $55,750 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
8Exact Matches
Price Range $39,425 - $58,820

RC Olsen Cadillac

Woburn, MA (10 miles
23 reviews

Latest RC Olsen Cadillac User Review

Jan 29, 2016
Kennethvf103
0
Excellent!!!

Top New Cadillac CTS Matches from RC Olsen Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/01/05/03/2015_cadillac_cts-pic-8463388638263889292-152x114.jpeg

2015 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $39,425

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 275 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: New 2015 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $39,425 with Bluetooth, Leather Seats
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/29/03/57/2015_cadillac_cts-pic-5933736153035839862-152x114.jpeg

2015 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $40,780

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 275 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2015 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale - $40,780 with Bluetooth, Leather Seats
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/11/19/07/24/2016_cadillac_cts-pic-1810355847289212494-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Woburn, MA 01801

Price: $47,280

Location: Woburn, MA 01801

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $47,280 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
8Exact Matches
Price Range Unknown

Cadillac of Norwood

Norwood, MA (13 miles
22 reviews

Latest Cadillac of Norwood User Review

Feb 6, 2016
Responded promptly!

Top New Cadillac CTS Matches from Cadillac of Norwood

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/26/22/50/2016_cadillac_cts-pic-3183897163915922385-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 53 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L AWD for sale with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/18/13/12/2016_cadillac_cts-pic-5518136110928468806-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Coast Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/27/04/47/2016_cadillac_cts-pic-2855981830652691441-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: Negotiable

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
7Exact Matches
Price Range $49,561 - $64,889

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles
6 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Sep 12, 2015
Terrible. Never got a call back from new salesman after spending an hour at dealership and having my trade inspected.

Response from Diamond Auto Group:

John, thank you for taking the time to leave feedback about your recent experience with Diamond Auto Group’s sales and leasing department. Your feedback is incredibly important to us, as it allows us to identify areas for improvement in our dealership and helps us to make our customers happier. We are very sorry to hear that you were dissatisfied with performance from one of our  teammates. We value your business and hope that we can work on earning your trust once again. Please call Tim Lavoie, our General Sales Manager, at 508-832-0400 so we can address your concerns.

Top New Cadillac CTS Matches from Diamond Auto Group

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/14/21/59/2015_cadillac_cts-pic-1099704849691069455-152x114.jpeg

2015 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $49,561

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 263 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Gray Metallic Description: New 2015 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $49,561 with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/04/28/09/13/2015_cadillac_cts-pic-3108646279362897765-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $53,256

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 54 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $53,256 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/10/19/10/2016_cadillac_cts-pic-8361972229896390976-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $54,354

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 54 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Crystal White Tricoat Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $54,354 with Navigation System, Sunroof/Moonroof
6Exact Matches
Price Range $53,320 - $64,955

Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

Andover, MA (22 miles
7 reviews

Latest Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac User Review

Feb 1, 2016
pauldaly
0
Very nice and extremely personable. But not pushy.

Top New Cadillac CTS Matches from Bill Deluca's Woodworth Chevrolet Cadillac

http://cdn.getauto.com/photos/3/2763/1c/1G6AX5SXXG0109490-1c.jpg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $53,320

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 54 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $53,320
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/19/02/03/2016_cadillac_cts-pic-5362389425617738008-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $53,675

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 54 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $53,675
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/03/05/48/2016_cadillac_cts-pic-3198584503654781671-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Andover, MA 01810

Price: $53,815

Location: Andover, MA 01810

Average time on market: 54 days Transmission: 8-Speed Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $53,815
6Exact Matches
Price Range $57,095 - $67,675

Baker Cadillac

Leominster, MA (37 miles
7 reviews

Latest Baker Cadillac User Review

Dec 17, 2015
No pressure and their vehicles were quality

Top New Cadillac CTS Matches from Baker Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/19/19/04/2016_cadillac_cts-pic-8356052917174566576-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $57,095

Location: Leominster, MA 01453

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Radiant Silver Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD for sale - $57,095 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/19/19/04/2016_cadillac_cts-pic-5361478372838385114-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $57,395

Location: Leominster, MA 01453

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Raven Description: New 2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD for sale - $57,395 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://content.homenetiol.com/2000096/2063606/640x480/stock_images/5/2016CAC110001_640/2016CAC110001_640_01.jpg

2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD Used Cars in Leominster, MA 01453

Price: $57,890

Location: Leominster, MA 01453

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dark Adriatic Blue Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD for sale - $57,890 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
3Exact Matches
Price Range $54,775 - $72,825

Tracy Chevrolet Cadillac

Plymouth, MA (34 miles
3 reviews

Latest Tracy Chevrolet Cadillac User Review

Apr 7, 2015
I would buy from them again. Pleasant experience.

Top New Cadillac CTS Matches from Tracy Chevrolet Cadillac

http://cdn.getauto.com/photos/5/7995/1c/1G6AX5SX8G0124313-1c.jpg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $54,775

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $54,775 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
http://cdn.getauto.com/photos/5/7995/1c/1G6AX5SX2G0135582-1c.jpg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $54,775

Location: Plymouth, MA 02360

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Dark Adriatic Blue Metallic Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $54,775 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/02/18/29/2016_cadillac_cts-pic-1573002632123784218-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 3.6L Vsport Premium Used Cars in Plymouth, MA 02360

Price: $72,825

Location: Plymouth, MA 02360

Transmission: Automatic Color: Gray Description: New 2016 Cadillac CTS 3.6L Vsport Premium for sale - $72,825 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
2Exact Matches
Price Range $47,862 - $50,219

Macmulkin Chevrolet Cadillac Corvette

Nashua, NH (32 miles
3 reviews

Latest Macmulkin Chevrolet Cadillac Corvette User Review

Apr 24, 2015
Mark in corvette sales was great very helpful and friendly. Couldn't be a better experience

Top New Cadillac CTS Matches from Macmulkin Chevrolet Cadillac Corvette

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/09/29/22/28/2016_cadillac_cts-pic-9019673638527528116-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $47,862

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 54 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $47,862 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/11/15/48/2016_cadillac_cts-pic-5817518027128571075-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD Used Cars in Nashua, NH 03060

Price: $50,219

Location: Nashua, NH 03060

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Cadillac CTS 3.6L Luxury AWD for sale - $50,219 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
1Exact Matches
Price Range $55,490

Mastria Buick GMC Cadillac

Raynham, MA (30 miles
7 reviews

Latest Mastria Buick GMC Cadillac User Review

Jan 6, 2016
Good

Top New Cadillac CTS Matches from Mastria Buick GMC Cadillac

http://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/25/15/55/2016_cadillac_cts-pic-4281441973983216662-152x114.jpeg

2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $55,490

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 54 days Color: Red Obsession Tintcoat Description: New 2016 Cadillac CTS 2.0L Luxury AWD for sale - $55,490 with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof

All CTS Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.