2013 Chevrolet Volt in Tampa, FL

New Search

Filter Results

listings

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Accidents Reported

Photos

Text Search

Price Drops

Add Similar Cars

2013 Chevrolet Volt Premium Review
by VoltFan

A different kind of car.

Not for sale. Good looking car. Good build quality. It's a little tight for me since I'm 6'3". Gas mileage is excellent since it mostly runs on electric. Fun to drive. In Sport Mode, it has surprisingly good pickup but then you run through the battery pack quicker.

First Previous
Loading...
Next
Featured Listings
http://images.cobaltgroup.com/1/0/6/9689231601x152.jpg

2012 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Tampa, FL 33618

Good Deal
$1,605 BELOW
Instant Market Value of $20,821

Price: $19,216

Mileage: 22,119

Location: Tampa, FL 33618

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Summit White Description: Used 2012 Chevrolet Volt Premium for sale - $19,216, 22,119 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (11 reviews) "Great customer service"
http://images.cobaltgroup.com/0/3/3/9120550330x152.jpg

2012 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Tampa, FL 33618

Good Deal
$1,236 BELOW
Instant Market Value of $20,452

Price: $19,216

Mileage: 25,656

Location: Tampa, FL 33618

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2012 Chevrolet Volt Premium for sale - $19,216, 25,656 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (11 reviews) "Amazing, dast, great deal. Awesome people. Did not feel like a dealership"
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/11/25/12/14/2014_chevrolet_volt-pic-1781106539213431314-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Volt Base Used Cars in Bradenton, FL 34208

Fair Deal
$1,144 BELOW
Instant Market Value of $28,633

Price: $27,489

Mileage: 13,323

Location: Bradenton, FL 34208

Certified Pre-Owned: No Transmission: 1-Speed Automatic Color: White Description: Used 2014 Chevrolet Volt Base for sale - $27,489, 13,323 miles with Alloy Wheels
Avg. Dealer Rating: (5 reviews) "Dealer responded promptly. Test drive car and found several defects. After test drive asking price was raised by $3000, taking it out of our budget."
http://images.cobaltgroup.com/3/0/4/9364627403x152.jpg

2012 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Tampa, FL 33618

Fair Deal
$496 BELOW
Instant Market Value of $18,721

Price: $18,225

Mileage: 35,961

Location: Tampa, FL 33618

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2012 Chevrolet Volt Premium for sale - $18,225, 35,961 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (11 reviews) "Good. Unit sold to third party."
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/12/13/23/15/2012_chevrolet_volt-pic-7782773354380660375-152x114.jpeg

2012 Chevrolet Volt Base Used Cars in Bartow, FL 33830

Price: $17,600

Mileage: 33,697

Location: Bartow, FL 33830

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2012 Chevrolet Volt Base for sale - $17,600, 33,697 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (24 reviews) "Excellent experience"
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/11/10/23/51/2012_chevrolet_volt-pic-6490899020696428980-152x114.jpeg

2012 Chevrolet Volt Base Used Cars in Bartow, FL 33830

Price: $20,000

Mileage: 27,187

Location: Bartow, FL 33830

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2012 Chevrolet Volt Base for sale - $20,000, 27,187 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (24 reviews) "Tried to sell a flooded car. "
http://static.cargurus.com/images/forsale/2014/11/19/23/14/2012_chevrolet_volt-pic-4955991480388012539-152x114.jpeg

2012 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Bartow, FL 33830

Price: $22,000

Mileage: 22,674

Location: Bartow, FL 33830

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Diamond Tricoat Description: Used 2012 Chevrolet Volt Premium for sale - $22,000, 22,674 miles with Bluetooth
Avg. Dealer Rating: (24 reviews) "I wish there was an option for a ZERO stars, because that's what this dealership deserves. I did get a response to my inquiry. A few days later I called to inquire if the vehicle was available (20h before I would be going to look at it). I was told yes, and that directions would be texted to me. Never received them - that should have been the 1st hint. So I drive to the address on CarGurus, and find out the truck is not there.OK, fine, mistakes happen.The saleperson verified that the truck was available (called the other location's manager) and I was sent off on a 13-15 min drive to the next town over). I get there, and the manager (Kyle) refers to a '12 truck.. "No" I aid, I'm here to look at the '08. Well, guess what, it is "mysteriously" not on the lot and he doesn't know where the truck is (gee, should be call the police dept and report it STOLEN???). Ahh, but he can help & sell me another truck, the '12 or another truck... and inquires what am I looking for? Umm, I'm looking for the truck that was advertised and I was twice told within a 20 h stretch (the 2nd time, just 15 min before I was supposed to view it) that it WAS AVAILABLE...SERIOUSLY??? So I go back to the original (parent) dealership to advise the manager that they have a serious problem with how they are treating customers. He washed his hands saying he had just relied what he was told on the phone...sure, in the era of digital record keeping where UPS can track the tiniest of packages shipped from QVC, they don't know where a friggin' 1 TON truck is? When I said that it should be easy to see how the nasty car salesman reputation is earned, he got all offended and bent out of shape... Well, excuse me, Mr. Sensitive, but it is the truth. He did offer to fill my tank, since I drove in from Tampa (1 1/2 hrs each way) but I want NOTHING to do with their dealership and I had not come in for charity - I had come in to do business, and they failed miserably. I was lied to twice, then the manager at their second lot was trolling to see if he could "help me out" with another vehicle. I didn't come to the dealership for HELP - I came in to do a CASH deal on the advertised truck, if it met my criteria (the last dealer I went to made up a story about the car being in a dealership in an area that had been deemed flooded but he vehicles were ok. He had steamed cleaned the engine and the inside... but failed to remove the DRIED SALT CRYSTALS under the back seat of the truck - thank you but I needed a truck not a BOAT...) Nothing they can do gives me back the 4 hrs I wasted on my only day off in the last 13 days, when I could have been in Bradenton looking at another truck. So bottom line - buyer beware. Unless you are standing on their lot in front of the car you want, and you sign on it, don't trust much of what they'll tell you on the phone or anywhere else on their lot. Oh, and write down the VIN number of the car you looked at and wanted, check it against the sales purchase order AND check it against the VIN on the car that is delivered to you... just sayin'"
http://images.cobaltgroup.com/5/7/1/9806234175x152.jpg

2014 Chevrolet Volt Base Used Cars in Clearwater, FL 33763

Price: $28,674

Location: Clearwater, FL 33763

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brownstone Description: Used 2014 Chevrolet Volt Base for sale - $28,674, 1 miles
Avg. Dealer Rating: (15 reviews) "Black Friday was a good day for me. Thank you Dimmitt Chevrolet."
http://images.cobaltgroup.com/7/1/5/9806307517x152.jpg

2014 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Clearwater, FL 33763

Price: $30,774

Location: Clearwater, FL 33763

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2014 Chevrolet Volt Premium for sale - $30,774, 1 miles
Avg. Dealer Rating: (15 reviews) "Helpful and courteous "
http://images.cobaltgroup.com/1/5/0/9806255051x152.jpg

2014 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Clearwater, FL 33763

Price: $30,774

Location: Clearwater, FL 33763

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brownstone Description: Used 2014 Chevrolet Volt Premium for sale - $30,774, 1 miles
Avg. Dealer Rating: (15 reviews) "Excellent experience. Arturo got me out the door with the Terrain I wanted at the price I could afford. Provided attentive sales team and an easily understood business transaction that didn't upsale or put extra fees to my purchase. Superior in every way!"
http://images.cobaltgroup.com/3/5/0/9806140053x152.jpg

2014 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Clearwater, FL 33763

Price: $31,987

Location: Clearwater, FL 33763

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Diamond White Description: Used 2014 Chevrolet Volt Premium for sale - $31,987, 2,456 miles
Avg. Dealer Rating: (15 reviews) "Response was great. No high pressure sales at the dealership. All personnel involved worked to help ensure we received good service. We did buy the car and was very satisfied."
http://images.cobaltgroup.com/4/7/2/8902648274x152.jpg

2014 Chevrolet Volt Base Used Cars in Tampa, FL 33619

Price: $32,160

Location: Tampa, FL 33619

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Topaz Metallic Description: Used 2014 Chevrolet Volt Base for sale - $32,160, 2 miles
Avg. Dealer Rating: (10 reviews) "Great Customer Service"
http://images.cobaltgroup.com/0/2/0/9318320020x152.jpg

2014 Chevrolet Volt Base Used Cars in Sarasota, FL 34239

Price: $33,944

Location: Sarasota, FL 34239

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2014 Chevrolet Volt Base for sale - $33,944, 0 miles
Avg. Dealer Rating: (9 reviews) "They work well with you for whatever you are looking for an whatever your budge might be."
http://images.cobaltgroup.com/0/5/4/8838146450x152.jpg

2014 Chevrolet Volt Premium Used Cars in Tampa, FL 33619

Price: $34,545

Location: Tampa, FL 33619

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2014 Chevrolet Volt Premium for sale - $34,545, 2 miles
Avg. Dealer Rating: (10 reviews) "They are awesome to work with!"
http://images.cobaltgroup.com/evox/color_0640_032/9101/9101_cc0640_032_GWSx152.jpg

2014 Chevrolet Volt Base Used Cars in Saint Petersburg, FL 33713

Price: $34,571

Location: Saint Petersburg, FL 33713

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Topaz Metallic Description: Used 2014 Chevrolet Volt Base for sale - $34,571, 7 miles
Avg. Dealer Rating: (13 reviews) "Great sales experience. No pressure to buy. Vehicle was in great condition, just didn't fit my needs. I recommend dealer to all if in the market to buy."
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Featured Listing
First Previous
Page # of #
Next
You will receive listing updates from CarGurus.com when new listings match your search. Privacy Policy.

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top listings.

Similar Cars

Toyota Prius
367 Great Deals out of 28,796 listings starting at $2,495
Nissan Leaf
28 Great Deals out of 4,876 listings starting at $10,750
Toyota Prius Plug-in
7 Great Deals out of 1,082 listings starting at $16,995

New Chevrolet Volt By Year

2015 Chevrolet Volt
1,784 listings
2014 Chevrolet Volt
1,771 listings

Used 2013 Chevrolet Volt By City

2013 Chevrolet Volt in Sarasota FL
1 listing
2013 Chevrolet Volt in Orlando FL
2 listings starting at $22,371
2013 Chevrolet Volt in Jacksonville FL
3 listings starting at $24,988
2013 Chevrolet Volt in Miami FL
3 listings
2013 Chevrolet Volt in Albany GA
1 listings starting at $21,995
2013 Chevrolet Volt in Savannah GA
2 listings
2013 Chevrolet Volt in Warner Robins GA
1 listings starting at $26,500
2013 Chevrolet Volt in Pensacola FL
1 listings starting at $21,000
2013 Chevrolet Volt in Charleston SC
2 listings starting at $20,995
2013 Chevrolet Volt in Mobile AL
1 listings starting at $21,000
2013 Chevrolet Volt in Atlanta GA
5 listings starting at $20,499
2013 Chevrolet Volt in Columbia SC
1 listings starting at $21,782
2013 Chevrolet Volt in Birmingham AL
3 listings starting at $21,582
2013 Chevrolet Volt in Greenville SC
4 listings starting at $18,498
2013 Chevrolet Volt in Wilmington NC
2 listings starting at $22,995